stacker/reclaimer

Polish translation: zwałowarka i ładowarka zgarniakowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stacker/reclaimer
Polish translation:zwałowarka i ładowarka zgarniakowa
Entered by: ZenonStyczyrz

11:08 Apr 4, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: stacker/reclaimer
Mam tylko jedno zdanie:
Refurbishment of stackers/reclaimers 1 and 2 at stock pile Kosovo B and reconstruction of belt drive stations
ZenonStyczyrz
zwałowarka
Explanation:
remont zwałowarek

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-04-04 11:19:49 GMT)
--------------------------------------------------

Aha, jeszcze reclaimer to ŁADOWARKA ZGARNIAKOWA
http://www.poltegor-eng.com.pl/uslugi5.htm#aparat

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-04-04 11:26:52 GMT)
--------------------------------------------------

a więc ZWAŁOWARKA I ŁADOWARKA ZGARNIAKOWA
na stronie Poltegor masz w referencjach także Kosowo :-)
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
Dzięki. Przekonały mnie referencje odnośnie Kosowa.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4układarka/ładowarka
grzes
4zwałowarka
petrolhead
3koparka wielonaczyniowa
Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
układarka/ładowarka


Explanation:
za słownikiem technicznym

grzes
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koparka wielonaczyniowa


Explanation:
jeśli tak to wygląda http://www.rti.ca/stackers.htm
i najprawdopodobniej tak to się nazywa http://www.kwbturow.com.pl/oferta/rem_nz.php i http://www.famago.com.pl/zdjecia/kwk1500.html


http://www.pacanow.pl/new_www/gazeta_2003/kwi03/4.html
Odp. Koparka wielonaczyniowa - takie duże koło czerpakowe i ona brała ze ściany te odpady i wysypywała na przenośnik taśmowy. Tym przenośnikiem leciały te popioły na druga stronę, czyli na zwałowisko od strony Luszycy.

http://www.mgip.gov.pl/NR/rdonlyres/337D9A5C-9B9D-4991-96D0-...



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zwałowarka


Explanation:
remont zwałowarek

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-04-04 11:19:49 GMT)
--------------------------------------------------

Aha, jeszcze reclaimer to ŁADOWARKA ZGARNIAKOWA
http://www.poltegor-eng.com.pl/uslugi5.htm#aparat

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-04-04 11:26:52 GMT)
--------------------------------------------------

a więc ZWAŁOWARKA I ŁADOWARKA ZGARNIAKOWA
na stronie Poltegor masz w referencjach także Kosowo :-)

petrolhead
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 259
Grading comment
Dzięki. Przekonały mnie referencje odnośnie Kosowa.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search