end loaders

Polish translation: termosy do transportu posiłków z załadunkiem frontowym/bocznym

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:front/end loaders
Polish translation:termosy do transportu posiłków z załadunkiem frontowym/bocznym
Entered by: Maciej Andrzejczak

21:53 Apr 7, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: end loaders
Insulated end loaders

produkt w ofercie dostawcy wyposażenia cateringowego
Maciej Andrzejczak
Poland
termosy do transportu posiłków z załadunkiem frontowym/bocznym
Explanation:
Można skrócić według uznania, rzecz jasna :)

Polskie strony:
http://szukaj.gastrona.pl/card_product.php?id=1656&id2=498
http://www.tanake.com.pl/strona.php?men=9&txt=&idkat=101&idr...
http://www.comitor.com.pl/gastronomia/blanco/eurotherm.html
http://www.kuchnia.hotel.pl/catering/termosy.html

"End loader" dlatego, że tace z jedzonkiem wkłada się z boku, a nie od góry, patrz:
http://www.abestkitchen.com/store/catering-equipment.html
http://www.restsource.com/prodDetail.cfm/43227,Cateraide[tm]...
http://www.floridafoodservicespecialists.com/Merchant2/merch...
Selected response from:

Jaroslaw Michalak
Poland
Grading comment
definitely!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4termosy do transportu posiłków z załadunkiem frontowym/bocznym
Jaroslaw Michalak
4 -1ładowacze czołowe
bartek


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
ładowacze czołowe


Explanation:
http://www.deere.com/pl_PL/products_ag/front_loaders/
http://images.google.pl/images?q="end loaders&hl=pl&lr=lang_...

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Magdalena Harrison: cateringowe? http://www.acemart.com/merchant.mv?Screen=PROD&Product_Code=...
58 mins
  -> a co to ma wspolnego z "end loaders"? Twoja wersja to po prostu kateringowe.. Pytanie - co kateringowe,? Asker sam potrafi sobie dodac kateringowe, jesli bedzie chcial. To juz duzy chlopczyk. Poza tym - masz swoją wersje? Daj w osobnej odpowiedzi..

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
termosy do transportu posiłków z załadunkiem frontowym/bocznym


Explanation:
Można skrócić według uznania, rzecz jasna :)

Polskie strony:
http://szukaj.gastrona.pl/card_product.php?id=1656&id2=498
http://www.tanake.com.pl/strona.php?men=9&txt=&idkat=101&idr...
http://www.comitor.com.pl/gastronomia/blanco/eurotherm.html
http://www.kuchnia.hotel.pl/catering/termosy.html

"End loader" dlatego, że tace z jedzonkiem wkłada się z boku, a nie od góry, patrz:
http://www.abestkitchen.com/store/catering-equipment.html
http://www.restsource.com/prodDetail.cfm/43227,Cateraide[tm]...
http://www.floridafoodservicespecialists.com/Merchant2/merch...


Jaroslaw Michalak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113
Grading comment
definitely!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search