tractor feed paper

Polish translation: składanka / papier ciągły perforowany

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tractor feed paper
Polish translation:składanka / papier ciągły perforowany
Entered by: TranslateWithMe

06:34 Apr 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: tractor feed paper
rodzaj papieru
TranslateWithMe
Poland
składanka
Explanation:
ew. składanka komputerowa. Pomimo, że termin jest dość kolokwialny, używany jest np. na stronie producenta (Antalis).
W kontekście papieru google znajduje 2680 trafień - większość to odstawcy.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 0 min (2005-04-16 14:35:08 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście chris_b ma racje - jest to papier z dziurkami po bokach, składany w taki sposób, że dół jednej strony jest połączony z górą następnej strony
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1składanka
Rafal Korycinski
4 +1papier ci±gły
Krzysztof Bandurski


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
papier ci±gły


Explanation:
papier ci±gły, taki z dziurkami po bokach...

Krzysztof Bandurski
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: z perforacją
57 mins
  -> no wła¶nie - z perforacj± :) dzięki.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
składanka


Explanation:
ew. składanka komputerowa. Pomimo, że termin jest dość kolokwialny, używany jest np. na stronie producenta (Antalis).
W kontekście papieru google znajduje 2680 trafień - większość to odstawcy.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 0 min (2005-04-16 14:35:08 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście chris_b ma racje - jest to papier z dziurkami po bokach, składany w taki sposób, że dół jednej strony jest połączony z górą następnej strony


    Reference: http://www.antalis.pl/officetrade/display?page=template&idl1...
    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=sk%C5%82adanka+papier+-m...
Rafal Korycinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dogandbone
1 day 2 hrs
  -> Dzięki :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search