viewer side

Polish translation: strona wizjera

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:viewer side
Polish translation:strona wizjera
Entered by: Ewa Kondracka

15:58 Dec 7, 2016
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: viewer side
Chodzi o tę stronę, na którą się patrzy - w aparatach, kamerach etc.; niby bardzo powszechny termin, ale nie mogę znaleźć przyjętego polskiego odpowiednika - bardzo proszę jedynie o poważne propozycje z przyzwoitą liczbą trafień w googlach :)
Ewa Kondracka
strona wizjera
Explanation:
Być może chodzi o połączenie z jakimś komputerem/ekranem zdalnym (strzelam).
Selected response from:

asia20002
Poland
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Panel użytkownika
hemik
3 +1od strony fotografa/wizjera
Adrian Liszewski
2strona wizjera
asia20002


Discussion entries: 11





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Panel użytkownika


Explanation:
rozumiem, ze chodzi o obudowę, z przyciskami oraz/lub ekranem?

hemik
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Astrid Oleszkiewicz: 100% agree
3 hrs

agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: Całkiem możliwe.
4 hrs

agree  asia20002
1 day 13 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
od strony fotografa/wizjera


Explanation:
Zależy co jest opisywane, ale wydaje mi się, że jeżeli chodzi o tylną ściankę aparatu (jeszcze jedna opcja), to można użyć jednego z podanych przeze mnie. Viewer może też oznaczać wizjer (chociaż częściej występuje "viewfinder").


--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2016-12-08 08:54:30 GMT)
--------------------------------------------------

P.S. Trzeba przyznać, że pani pytająca jest niezwykle w swoim mniemaniu dowciapna:)

Adrian Liszewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Pani pytająca też to czyta, więc nie wiem, po co ta zgryźliwość - na złość? Uwaga o google'u w pytaniu pojawiła się, bo czasem dostaję propozycje odpowiedzi, które nie mają żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asia20002: też tak myślę
3 hrs

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
strona wizjera


Explanation:
Być może chodzi o połączenie z jakimś komputerem/ekranem zdalnym (strzelam).


    https://www.remoteutilities.com/support/forums/forum1/348-disconnect-from-viewer-side
asia20002
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search