blunt

Polish translation: niżej

13:47 Apr 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: blunt
blunt fingers
gabik
Polish translation:niżej
Explanation:
Zero kontekstu, więc tak naprawdę nie wiadomo, co Asker miał na myśli, ale "blunt fingers" mogą być również "bezceremonialne paluchy", "obcesowe paluchy" :)
Selected response from:

Himawari
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1niżej
Himawari
4krótki i gruby / serdelkowaty
Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krótki i gruby / serdelkowaty


Explanation:
za kościuszką - blunt - krótka gruba igła / krótkie grube cygaro

tutaj bym powiedział "palce jak serdelki" lub "serdelkowate palce"

podobała sie Aśce u kolegi poznanego na dysco w Zakopcu?? :D. odstające uszy.
duży nos. krzaczaste brwi. =====>>>serdelkowate palce. zapadnięta klatka piersiowa ...
naszetowarzystwo.funtest.pl/test/

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 75

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
niżej


Explanation:
Zero kontekstu, więc tak naprawdę nie wiadomo, co Asker miał na myśli, ale "blunt fingers" mogą być również "bezceremonialne paluchy", "obcesowe paluchy" :)

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
6 mins
  -> dzięki :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search