sample copy

Polish translation: przykładowe egzemplarze katalogów

15:53 Apr 30, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Printing & Publishing
English term or phrase: sample copy
sample copies of catalogue
Django
Poland
Polish translation:przykładowe egzemplarze katalogów
Explanation:
bo raczej nie próbki

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-04-30 15:56:17 GMT)
--------------------------------------------------

katalogu, oczywiście
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1egzemplarz promocyjny
Joanna Borowska
4 +1przykładowe egzemplarze katalogów
lim0nka
4próbki
pidzej
3egzemplarz próbny (przykładowy)
Tomasz Niedbala


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
egzemplarz próbny (przykładowy)


Explanation:
TN

Tomasz Niedbala
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przykładowe egzemplarze katalogów


Explanation:
bo raczej nie próbki

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-04-30 15:56:17 GMT)
--------------------------------------------------

katalogu, oczywiście

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
6 mins

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
próbki


Explanation:
próbki katalogów

pidzej
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
egzemplarz promocyjny


Explanation:
Na podręcznikach rozdawanych podczas warsztatów metodycznych dla nauczycieli angielskiego jest napisane albo "sample copy" albo "egzemplarz promocyjny".

"...spotkanie autorów miesięcznika satyrycznego "Gilotyna". Przez cał± imprezę były do wzięcia darmowe egzemplarze promocyjne pisma".
http://wrak.pl/index.php3?strona=mfk2000&ramka=mfk

"Egzemplarze rozesłane lub rozdane bezpłatnie (rubryki 18 i 19 dla pism płatnych) — obejmuje (zgodnie z par. 10 Regulaminu kontroli ZKDP) wszystkie egzemplarze promocyjne, rozpowszechnione bezpłatnie oraz..."
www.zkdp.pl/dokumenty/zal_d.pdf

Joanna Borowska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Brewer
8 hrs
  -> dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search