cylinder connection(straight) / (winding)

Polish translation: przewód pompy

19:49 May 20, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: cylinder connection(straight) / (winding)
Kontekst: specyfikacja maszyny sztancującej

cylinder connection(straight)
Φ8
2 pcs
9
cylinder connection(winding)
Biurobob
Polish translation:przewód pompy
Explanation:
'cylinder' w szczególnie brytyjskim, ale czasami również US, to jest zazwyczaj prosta pompa, albo urządzenie dociskowe; np pompa hamulcowa;
maszyna 'sztancująca', wykrawa przez docisk i ma hydrauliczne (albo pneumatyczne) tłoki dociskowe. Do tego musi dostarczać olej, przewodem prostym albo w spiralę, w przypadku gdy źródło jest odsuwane
Selected response from:

Stanislaw Semczuk
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2przewód pompy
Stanislaw Semczuk
2złącze cylindra proste / zakrzywione
Robert Foltyn


Discussion entries: 3





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
złącze cylindra proste / zakrzywione


Explanation:
winding = curving

cf. The Beatles, The long and winding road :)

Robert Foltyn
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
przewód pompy


Explanation:
'cylinder' w szczególnie brytyjskim, ale czasami również US, to jest zazwyczaj prosta pompa, albo urządzenie dociskowe; np pompa hamulcowa;
maszyna 'sztancująca', wykrawa przez docisk i ma hydrauliczne (albo pneumatyczne) tłoki dociskowe. Do tego musi dostarczać olej, przewodem prostym albo w spiralę, w przypadku gdy źródło jest odsuwane

Stanislaw Semczuk
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search