grief counseling

Polish translation: pomoc dla osób, które straciły bliskich//wsparcie osób w żałobie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:grief counseling
Polish translation:pomoc dla osób, które straciły bliskich//wsparcie osób w żałobie
Entered by: Yourand

09:22 Jun 28, 2019
English to Polish translations [Non-PRO]
Psychology / counseling
English term or phrase: grief counseling
Literatura piękna. USA. Opis poradni terapeutycznej:

“They specialize in grief counseling and independent living".
Yourand
Poland
pomoc dla osób, które straciły bliskich//wsparcie osób w żałobie
Explanation:
Grief counseling is also called bereavement counseling.
cccccc
Pomoc dla osób, które straciły kogoś bliskiego


Nasza Fundacja oferuje:


konsultacje psychologiczne

terapię krótkoterminową - 12 spotkań

grupy wsparcia dla osób dorosłych

grupy wsparcia dla dzieci

zajęcia relakcacyjne

konsultacje prawne i pomoc w załatwianiu formalności związanych z ZUS-em

pomoc w problemach ubezpieczeniowych

jedyny taki telefon w Polsce - bezpłatny Telefon Wsparcia dla osób w żałobie - 800 108 108 - działający od poniedziałku do piątku w godzinach 14.00 - 20.00


Nasz Zespół tworzą psychologowie i terapeuci gotowi do towarzyszenia i wspierania osób w żałobie, nieustannie doskonalący swój warsztat i pracujący pod superwizją.

http://www.pcpr-zywiec.pl/index.php/299-pomoc-dla-osob-ktore...

cccc
POMOC PSYCHOLOGICZNA I SOCJALNA, WSPARCIE W ŻAŁOBIE
http://hospicjumopatrznosci.org/pomoc-psychologiczna-i-socja...
ccccccccccccc
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pomoc dla osób, które straciły bliskich//wsparcie osób w żałobie
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3 +1psychoterapia skupiona na żałobie
Marcin Pustkowski


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
psychoterapia skupiona na żałobie


Explanation:
Według źródła

Example sentence(s):
  • Wydaje się, że leki psychotropowe i standardowa psychoterapia wspierająca skupiona na żałobie ma niewielki wpływ na ten zespół objawowy.

    https://www.mp.pl/poz/psychiatria/inne_zaburzenia/89553,zaloba-i-utrata-bliskiej-osoby-co-powinien-wiedziec-lekarz.html
Marcin Pustkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: Lub psychoterapia wspierająca skupiona na żałobie.
45 mins
  -> Dobry pomysł. Dziękuję Frank!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pomoc dla osób, które straciły bliskich//wsparcie osób w żałobie


Explanation:
Grief counseling is also called bereavement counseling.
cccccc
Pomoc dla osób, które straciły kogoś bliskiego


Nasza Fundacja oferuje:


konsultacje psychologiczne

terapię krótkoterminową - 12 spotkań

grupy wsparcia dla osób dorosłych

grupy wsparcia dla dzieci

zajęcia relakcacyjne

konsultacje prawne i pomoc w załatwianiu formalności związanych z ZUS-em

pomoc w problemach ubezpieczeniowych

jedyny taki telefon w Polsce - bezpłatny Telefon Wsparcia dla osób w żałobie - 800 108 108 - działający od poniedziałku do piątku w godzinach 14.00 - 20.00


Nasz Zespół tworzą psychologowie i terapeuci gotowi do towarzyszenia i wspierania osób w żałobie, nieustannie doskonalący swój warsztat i pracujący pod superwizją.

http://www.pcpr-zywiec.pl/index.php/299-pomoc-dla-osob-ktore...

cccc
POMOC PSYCHOLOGICZNA I SOCJALNA, WSPARCIE W ŻAŁOBIE
http://hospicjumopatrznosci.org/pomoc-psychologiczna-i-socja...
ccccccccccccc

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 241
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcin Pustkowski
1 hr
  -> Dziękuję Marcine. Serdecznie pozdrawiam.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search