mobile equipment

Polish translation: pojazdy i maszyny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mobile equipment
Polish translation:pojazdy i maszyny
Entered by: empebepl

12:27 May 6, 2017
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Safety / Bezpieczeństwo pieszych - na drodze i w zakładach produkcyjnych
English term or phrase: mobile equipment
Dzień dobry.

Pracuję nad plikiem poświęconemu bezpieczeństwu pieszych, zarówno na drodze jak i w zakładach produkcyjnych, fabrykach. Dotyczy to zarówno samochodów, motocykli, jak i maszyn, czy to wózków, koparek itd. Tytuł dokumentu brzmi "Mobile Equipment and Pedestrian Safety". Czy Państwa zdaniem przetłumaczenie "mobile equipment" jako "pojazdy" będzie odpowiednie? Czy może jest jakaś fachowa nazwa dla urządzeń które mogą się poruszać? W jednym słowniku znalazłem tłumaczenie "urządzenia przejezdne", jednak brzmi to kiepsko, zwłaszcza na tytuł dokumentu, ale może tak trzeba? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
empebepl
Poland
pojazdy i maszyny
Explanation:
Ja bym nie wydziwiał. Myślę, że tak będzie najbezpieczniej.
Selected response from:

Letra
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pojazdy i maszyny
Letra
3 +1urządzenia jezdne
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3ruch kołowy
geopiet
3sprzęt kołowy
PanPeter


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
urządzenia jezdne


Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2017-05-06 12:37:40 GMT)
--------------------------------------------------

Opcja: urządzenia jezdniowe

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 107

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asia20002
2 hrs
  -> Dziękuję Asiu.

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprzęt kołowy


Explanation:
Inna propozycja w ramach burzy mozgów z Frankiem

PanPeter
Native speaker of: Native in PolishPolish

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pojazdy i maszyny


Explanation:
Ja bym nie wydziwiał. Myślę, że tak będzie najbezpieczniej.

Letra
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: pojazdy i maszyny samobieżne
7 mins
  -> Dziękuję!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ruch kołowy


Explanation:
ruch/transport kołowy i bezpieczeństwo pieszych .. ... to powinno objąć każdy rodzaj lokomocji ....

-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-05-06 14:04:13 GMT)
--------------------------------------------------

Wewnętrzny ruch kołowy i pieszy na budowach zamkniętych i w innych obiektach produkcyjnych może odbywać się wyłącznie po wyznaczonych i oznakowanych drogach komunikacyjnych i transportowych oraz ciągach dla pieszych - http://www.skanska.pl/cdn-1cc04d2202679dc/Global/About Skans...

---------

inne przykłady ruchu kołowego i pieszego w publikacjach bhp - https://goo.gl/4Xj5xO

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search