safety supplies crib

Polish translation: magazyn/skład sprzętu bezpieczeństwa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:safety supplies crib
Polish translation:magazyn/skład sprzętu bezpieczeństwa
Entered by: asia20002

07:51 Sep 11, 2017
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Safety
English term or phrase: safety supplies crib
Jak tutaj:
http://www.arbill.com/arbill-safety-blog/bid/161418/Managing...

Dziękuję za pomoc.
asia20002
Poland
magazyn/skład sprzętu bezpieczeństwa
Explanation:
Crib is a fancy name for a storage place.
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3magazyn/skład sprzętu bezpieczeństwa
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2automat do dystrybucji środków ochrony osobistej
Robert Foltyn


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
automat do dystrybucji środków ochrony osobistej


Explanation:
automat do dystrybucji środków / produktów BHP

http://portalvendingowy.pl/polska/Automatyczna_dystrybucja_p...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2017-09-11 08:18:42 GMT)
--------------------------------------------------

... automaty vendingowe do wydawania ubrań roboczych i innych akcesoriów BHP
https://www.hipermarketbhp.pl/automaty/#ad-image-0

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2017-09-11 08:37:47 GMT)
--------------------------------------------------

W podanym przez Ciebie przykładzie jest zdjęcie, na którym umieszczono napis "PPE vending" - czyli maszyna / system / automat wydający środki BHP.

Jeśli to ma nie być maszyna / automat, to może po prostu stojak, zasobnik, przybornik, szafka, schowek....

Robert Foltyn
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6
Notes to answerer
Asker: Nie jestem pewna, o automatach jest dopiero w ostatnim punkcie.

Asker: Ale jest to tylko jedno z rozwiązań, promowane przez firmę, ale mam wrażenie, że "crib" nie musi być automatyczne. Może magazyn lub coś podobnego.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
magazyn/skład sprzętu bezpieczeństwa


Explanation:
Crib is a fancy name for a storage place.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 107
Grading comment
Dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search