oil certificate

Polish translation: certyfikat na naftowce

10:04 Nov 17, 2006
English to Polish translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: oil certificate
z umowy marynarskiej
Kasiunia
Polish translation:certyfikat na naftowce
Explanation:
jest to jeden z dokumentów marynarza wymagany do pracy na statkach do przewozu produktów naftowych; V/1-2 - to jest nr prawidła w Konwencji STCW, w którym mowa o tym dokumencie;
Selected response from:

Abca-b-c (X)
Grading comment
Dziękuję ślicznie :-)

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4certyfikat na naftowce
Abca-b-c (X)
3certyfikat dla przewozu/obchodzenia się z naftą
Tomasz Ratajczak


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
certyfikat dla przewozu/obchodzenia się z naftą


Explanation:
wygląda na jakąś normę, oznaczenie albo coś w tym stylu

Tomasz Ratajczak
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 4

3 days 8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
certyfikat na naftowce


Explanation:
jest to jeden z dokumentów marynarza wymagany do pracy na statkach do przewozu produktów naftowych; V/1-2 - to jest nr prawidła w Konwencji STCW, w którym mowa o tym dokumencie;

Abca-b-c (X)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję ślicznie :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search