lasher

Polish translation: sztauer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lasher
Polish translation:sztauer
Entered by: Izabella Kraus

22:39 Nov 20, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: lasher
Zawód związany z pracą w stoczni. wymieniony obok trimmer i yard jockey, na liście zawodów w których Polacy mogą uzyskać pracę za granicą. W internecie wygrzebałam tyle, że chodzi chyba o mocowanie ładunku na statku. Ale jak się taki zawód po polsku nazywa???
Izabella Kraus
sztauer
Explanation:
Sztauer, robotnik portowy. Specjalista od układania drobnicy w ładowniach, w zależności od portu przeznaczenia, ciężaru, wielkości, trwałości...
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sztauer
maciejm
4mocowacz
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mocowacz


Explanation:
jak slowo daję

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 94

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sztauer


Explanation:
Sztauer, robotnik portowy. Specjalista od układania drobnicy w ładowniach, w zależności od portu przeznaczenia, ciężaru, wielkości, trwałości...



    Reference: http://wiem.onet.pl/wiem/00d713.html
maciejm
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 159
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak
13 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search