I made her look trash

Polish translation: przeze mnie wyglądałaby jak ździra

06:39 Oct 6, 2017
English to Polish translations [PRO]
Slang
English term or phrase: I made her look trash
If Barbie was real, she probably wouldn’t like me to be honest, because, I have taken her look and I have made her look trash, I think. She is more classy than me. I have just taken it, and made her look a little bit.

Kobitka, która to mówi wygląda jak puszczalska Barbie, nadmiernie wymalowana, z dużymi cycami, napompowanymi wargami, etc. Wygląda jak pani lekkich obyczajów.
jodelka
Polish translation:przeze mnie wyglądałaby jak ździra
Explanation:
Tak mi się skojarzyło, choć mam wątpliwości, czy pasuje do rejestru.
Selected response from:

Magdalena Psiuk
Poland
Grading comment
Zdecydowanie zdzira ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1złachmaniłam ją, złajdaczyłam ją, wykoleiłam ją
geopiet
2 +2przeze mnie wyglądałaby jak ździra
Magdalena Psiuk
3 +1doprowadziłam jej wygląd do tandety
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2 +1(to) dzięki mnie wyglądała jak (zwykły) śmieć/blachara/szmata/zero
mike23


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
i made her look trash
przeze mnie wyglądałaby jak ździra


Explanation:
Tak mi się skojarzyło, choć mam wątpliwości, czy pasuje do rejestru.

Magdalena Psiuk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Zdecydowanie zdzira ;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23
3 hrs

agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
3 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
i made her look trash
(to) dzięki mnie wyglądała jak (zwykły) śmieć/blachara/szmata/zero


Explanation:
(to) dzięki mnie wyglądała jak (zwykły) śmieć/blachara/szmata/zero

Zależnie od rejestru.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=trash
https://www.thefreedictionary.com/trash

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2017-10-06 09:18:06 GMT)
--------------------------------------------------

inne opcje ... tandeta / tandetna lala / (tania) szmata

mike23
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: Zakładam nowy słowniczek. //Akurat pracowałem z tandetą.
1 hr
  -> Dzięki. Czasem zdarza się tandeta.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
i made her look trash
złachmaniłam ją, złajdaczyłam ją, wykoleiłam ją


Explanation:
I have taken her look and I have made her look trash

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: Ostatecznie tak.
2 hrs

neutral  Andrzej Mierzejewski: Kobitka mówi tylko o wyglądzie lalki Barbie, a nie o jej charakterze. Czy można złajdaczyć albo wykoleić czyjś wygląd, w szczególności wygląd lalki?
5 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
i made her look trash
doprowadziłam jej wygląd do tandety


Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2017-10-06 11:30:20 GMT)
--------------------------------------------------

naśladowałam jej wygląd i doprowaziłam go do tandety//zwulgaryzowałam go

naśladowałam i zwulgaryzowałam jej wygląd

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23
11 mins
  -> Dziękuję Michale. Serdecznie pozdrawiam.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search