tweaking

Polish translation: stereotypie ruchowe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tweaking
Polish translation:stereotypie ruchowe
Entered by: Tomasz Poplawski

03:49 Jan 10, 2018
English to Polish translations [PRO]
Slang / Drugs
English term or phrase: tweaking
Opis stanu, w którym zwiększanie dawki metamfetaminy na koniec ciągu już nie powoduje haju, pozostaje tylko pustka i głód narkotykowy.
Wiki przekierowuje to "stereotypowania", ale nie o to chodzi, tak przynajmniej mi się wydaje.
Próbowałem znaleźć coś sensownego po polsku, ale się poddałem.
Tomasz Poplawski
stereotypie ruchowe
Explanation:
see discussion
Selected response from:

geopiet
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tolerancja
ARKADIUSZ KACZOROWSKI
3stereotypie ruchowe
geopiet


Discussion entries: 12





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tolerancja


Explanation:
z opisu zjawiska wynika, że chodzi o "tolerancję". Już Witkiewicz o tym zjawisku pisał w Narkotykach w rozdziale o kokainie ;)

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2018-01-10 13:10:34 GMT)
--------------------------------------------------

TWEAK to akronim, gdzie pierwsza litera pochodzi od "tolerance"

ARKADIUSZ KACZOROWSKI
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dzięki, ale moim zdaniem tolerancja to inny aspekt tego samego stanu


21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stereotypie ruchowe


Explanation:
see discussion

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search