haul my ass out to

Polish translation: spakuję (wezmę) dupę w troki i jadę do Las vegas

19:39 Oct 19, 2004
English to Polish translations [PRO]
Slang / film
English term or phrase: haul my ass out to
"I might haul my ass out to Las Vegas" - mowi dwunastolatek do swoich dziadkow, z ktorymi ma spedzic wakacje. Ma to byc demomnstracja lekcewazenia wobec takiej wersji wakacji (tzn. z dziadkami) i, oczywiscie, proba zaszokowania ich nieparlamentarnym jezykiem. Prosze o pomysly :-)
magry
Polish translation:spakuję (wezmę) dupę w troki i jadę do Las vegas
Explanation:
Jaki znowu układ? - zdziwił się diabeł i sięgnął po następnego papierosa. -
Nie będą z tobą dyskutował. Pakuj dupę w troki i idziemy. ...
www.agas.2n.pl/Spirala/marcin/index4.html - 25k

miało być nieparlamentarnie:))
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dziekuje!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7spakuję (wezmę) dupę w troki i jadę do Las vegas
Maciej Andrzejczak
3spieprze wam do Las Vegas
Dominika Schoenborn


Discussion entries: 4





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spieprze wam do Las Vegas


Explanation:
totalna zgaduj zgadula

Dominika Schoenborn
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
spakuję (wezmę) dupę w troki i jadę do Las vegas


Explanation:
Jaki znowu układ? - zdziwił się diabeł i sięgnął po następnego papierosa. -
Nie będą z tobą dyskutował. Pakuj dupę w troki i idziemy. ...
www.agas.2n.pl/Spirala/marcin/index4.html - 25k

miało być nieparlamentarnie:))

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Darron
8 mins

agree  Miroslawa Jodlowiec
11 mins

agree  Pawel Rewuck (X)
49 mins

agree  Rafal Piotrowski: doubtlessly within the genre :-)
58 mins

agree  Szymon Cegielka
1 hr

agree  Andrzej Mierzejewski: a dziadek odpowiada: Bierz dupę w troki i ładuj się do wozu!
1 hr

agree  *eva*: otóż to! bez czterech liter się tu nie obejdzie :)
12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search