court sports

Polish translation: gry rozgrywane na boisku i korcie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:court sports
Polish translation:gry rozgrywane na boisku i korcie
Entered by: TranslateWithMe

17:36 Apr 20, 2005
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: court sports
takie rozgrywane na kortach, boiskach - tylko może coś krótszego się znajdzie
TranslateWithMe
Poland
gry rozgrywane na boisku i korcie
Explanation:
Taki termin figuruje w polskim tłumaczeniu książki "The Dictionary of Sports" (Leksykon sportu) pod redakcją Gerry'ego Coxa. Obejmuje on takie dyscypliny, jak koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, badminton, squash oraz oczywiście różne rodzaje tenisa.
Selected response from:

GregF
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sporty boiskowe
bartek
4gry rozgrywane na boisku i korcie
GregF
3patrz niżej
robwoj


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sporty boiskowe


Explanation:
?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 157

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jakub Szacki: boisko do tenisa? fuj
26 mins
  -> no, nawet ja nie pogralabym tak :-))

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gry rozgrywane na boisku i korcie


Explanation:
Taki termin figuruje w polskim tłumaczeniu książki "The Dictionary of Sports" (Leksykon sportu) pod redakcją Gerry'ego Coxa. Obejmuje on takie dyscypliny, jak koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, badminton, squash oraz oczywiście różne rodzaje tenisa.

GregF
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
patrz niżej


Explanation:
Ogólnie są sporty uprawiane w halach i na wolnym powietrzu. Podobnie zawody sportowe np. Mistrzostwa czegoś tam w hali lub na wolnym powietrzu.

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search