PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

to set an edge

Polish translation: krawędziować

17:11 Apr 1, 2015
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / skiing
English term or phrase: to set an edge
Z opisu deski snowboardowej:

''...manufactured with a camber Cross Profile for control and power while setting an edge,...''
Grzegorz Mysiński
Poland
Polish translation:krawędziować
Explanation:
Na nartach tak się mówi, na desce chyba też...
"Bardzo łatwo wyrobić sobie złe nawyki (np. skręcanie przy pomocy "zamiatania" tylną nogą - podstawowy i bardzo częsty błąd deskarzy-uniemożliwiający poprawne krawędziowanie)."
http://www.e-gory.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=852&sid=466cf...
"Przy snowboardzie możemy mieć problemem z krawędziowaniem. Najczęściej kończy się to wystrzeleniem do przodu, może to być przewrót w przód, albo wysunięciu rąk i przeniesieniu całego ciężaru na nadgarstki lub obręcz barkową."
http://pubsport.pl/snowboard-czy-narty/
Selected response from:

kamilw
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1krawędziować
kamilw
3ustawiać deskę na krawędzi
mike23


Discussion entries: 10





  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
krawędziować


Explanation:
Na nartach tak się mówi, na desce chyba też...
"Bardzo łatwo wyrobić sobie złe nawyki (np. skręcanie przy pomocy "zamiatania" tylną nogą - podstawowy i bardzo częsty błąd deskarzy-uniemożliwiający poprawne krawędziowanie)."
http://www.e-gory.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=852&sid=466cf...
"Przy snowboardzie możemy mieć problemem z krawędziowaniem. Najczęściej kończy się to wystrzeleniem do przodu, może to być przewrót w przód, albo wysunięciu rąk i przeniesieniu całego ciężaru na nadgarstki lub obręcz barkową."
http://pubsport.pl/snowboard-czy-narty/

kamilw
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100
Grading comment
dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23
1 day 18 mins
  -> dzięki!

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ustawiać deskę na krawędzi


Explanation:
ustawiać deskę na krawędzi
--
Wykorzystaj obsesję prędkości Zmień swoje lajtowe skręty w dynamiczną jazdę na krawędzi, za sprawą nowoczesnej technologii zastosowanej w desce XLT: ścianka boczna Variable Sidewall zapewnia bezkompromisową kontrolę nad krawędziami
http://www.salomon.com/pl/product/xlt.html?article=368062

wykonywanego skrętu i ustawia deskę na krawędzi
http://z-ne.pl/s,menu,1638,backside___frontside.html

https://www.google.pl/#q=snowboard ustawienie "deski na kraw...

Można tez jakoś ogólnie, np. jechać/jazda na krawędzi / prowadzić deskę na krawędzi

mike23
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search