NFL junkie

Polish translation: fanatyk NFL

15:34 Dec 3, 2018
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: NFL junkie
Jeszcze ze skryptu z opisem modułów szkolenia dla sprzedawców oferujących klientom nowy model komputera marki X. Widać to tu: https://tinyurl.com/ya2srb58


Wyrażenie ,,NFL junkie'' jest u dołu strony.

Z góry dziękuję
Grzegorz Mysiński
Poland
Polish translation:fanatyk NFL
Explanation:
Slang
Selected response from:

Dariusz Saczuk
United States
Grading comment
Dziękuję bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2fanatyk NFL
Dariusz Saczuk
5miłośnik NFL
Mariusz Jagodziński
3nałogowy oglądacz futbolu amerykańskiego (NFL = Narodowa Liga Futbolowa)
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3kibic / pasjonat NFL
Robert Foltyn
1kibol eNeFeLa
geopiet


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nfl junkie
fanatyk NFL


Explanation:
Slang

Dariusz Saczuk
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 57
Grading comment
Dziękuję bardzo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Piotrowski: + ew. "zagorzały"
7 hrs
  -> Yes. "Zagorzały kibic" would be OK, too, me thinks. Thanks, Rafal.

agree  tabor
21 hrs
  -> Thank you, Tabor.

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nfl junkie
nałogowy oglądacz futbolu amerykańskiego (NFL = Narodowa Liga Futbolowa)


Explanation:
National Football League (skrót: NFL, Narodowa Liga Futbolowa) – największa zawodowa liga futbolu amerykańskiego, złożona z 32 zespołów. Liga powstała w roku 1920, jako American Professional Football Association (Amerykańskie Stowarzyszenie Futbolu Zawodowego) i zmieniła nazwę na obecną dwa lata później.
https://pl.wikipedia.org/wiki/National_Football_League

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 132

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nfl junkie
miłośnik NFL


Explanation:
Ja bym postawił na miłośnika NFL, bo nie ma on negatywnych konotacji tak jak fanatyk oraz jest to krótkie tłumaczenie.

Mariusz Jagodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nfl junkie
kibic / pasjonat NFL


Explanation:
Aby większy wybór był :)

Robert Foltyn
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38

9 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
nfl junkie
kibol eNeFeLa


Explanation:
:)

------

kibol

środowiskowo: kibic, zagorzały zwolennik określonej drużyny sportowej - https://sjp.pl/kibol

--------



geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search