bag drop area

Polish translation: przechowalnia toreb

17:33 Aug 22, 2019
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / golf
English term or phrase: bag drop area
This is important where the accessible route is used to connect the golf car rental area, bag drop areas, practice putting greens, accessible practice teeing grounds, course toilet rooms, and course weather shelters.
Barbara S21
Poland
Polish translation:przechowalnia toreb
Explanation:
JEDNO Z NAJPIĘKNIEJSZYCH POŁ GOLFOWYCH W POLSCE POWSTAŁO NA TERENIE BYŁEGO POLIGONU WOJSKOWEGO. DELIKATNE WNIESIENIA I LICZNE STAWY, WYDAJA SIE NATURALNE POWSTALY NA TERENIE, KTORY PIERWOTNIE BYŁ ZUPEŁNIE PŁASKI. OBECNIE WSKŁAD KOMPLEKSU WCHODZI 18 DOŁKOWE POLE GOLFOWE, 9 DOŁKOWE POLE GOLFOWE, OŚWIETLONY DRAVING RANGEZ ZADASZONYMI STANOWISKAMI, DUŻY PUUTING GREEN, CHIPPING GREEN I BUNKRY TRENIGOWE W DOMU KLUBOWYM O POWIERZCHNI 3000M2 ZNAJDUJE SIĘ RESTAURACJA Z DUŻYM TARASEM BAR, BOGATO ZAOPATRZONY SKLEP I WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU, SZATNIE I PRZECHOWALNIA TOREB GOLFOWYCH. - https://www.konferencje.pl/o/toya-golf-country-club-wroclaw,...
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3przechowalnia toreb
geopiet
2punkt pozostawienia torb golfowych
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
punkt pozostawienia torb golfowych


Explanation:
This is what it is.
https://rhigolf.com/wp-content/gallery/bag-drops/cache/bag-d...
https://rhigolf.com/on-course-fixtures/bag-drops/

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 146

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przechowalnia toreb


Explanation:
JEDNO Z NAJPIĘKNIEJSZYCH POŁ GOLFOWYCH W POLSCE POWSTAŁO NA TERENIE BYŁEGO POLIGONU WOJSKOWEGO. DELIKATNE WNIESIENIA I LICZNE STAWY, WYDAJA SIE NATURALNE POWSTALY NA TERENIE, KTORY PIERWOTNIE BYŁ ZUPEŁNIE PŁASKI. OBECNIE WSKŁAD KOMPLEKSU WCHODZI 18 DOŁKOWE POLE GOLFOWE, 9 DOŁKOWE POLE GOLFOWE, OŚWIETLONY DRAVING RANGEZ ZADASZONYMI STANOWISKAMI, DUŻY PUUTING GREEN, CHIPPING GREEN I BUNKRY TRENIGOWE W DOMU KLUBOWYM O POWIERZCHNI 3000M2 ZNAJDUJE SIĘ RESTAURACJA Z DUŻYM TARASEM BAR, BOGATO ZAOPATRZONY SKLEP I WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU, SZATNIE I PRZECHOWALNIA TOREB GOLFOWYCH. - https://www.konferencje.pl/o/toya-golf-country-club-wroclaw,...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 84
Grading comment
Dziękuję :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search