wood run

Polish translation: sortyment

13:44 Jan 31, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / wood processing
English term or phrase: wood run
Wood run - surowiec
Występuje kilka podkategorii:
Wood run logs/chips/barky
makary
Polish translation:sortyment
Explanation:
wg słownika Stanislawskiego run to takze"klasa (kategpria) towaru). W lesnictiwe i przemysle drzewnym poszczegolne rodzaje drewna (np. dluzyca, krawedziaki, grubizna etc.) okrresla sie mianem sortymentow. Moze to chodzi o to?
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Wielkie dzięki,
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sortyment
Jakub Szacki
4partia wyrobow drzewnych
darotob
4typ drewna
leff


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sortyment


Explanation:
wg słownika Stanislawskiego run to takze"klasa (kategpria) towaru). W lesnictiwe i przemysle drzewnym poszczegolne rodzaje drewna (np. dluzyca, krawedziaki, grubizna etc.) okrresla sie mianem sortymentow. Moze to chodzi o to?

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
Wielkie dzięki,

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej: quite
15 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
typ drewna


Explanation:
OR
typ surowca drzewnego

OR (maybe)
klasa...

run = a) a kind, sort, or class, as of goods b) the ordinary usual, or average kind or type.

[Webster's New World Heritage Dictionary]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
partia wyrobow drzewnych


Explanation:
Zetknalem sie wielokrotnie z okresleniem "run" jako partie towaru wyprodukowanego np w ciagu jednej zmiany lub z okreslonego surowca (w produkcji farmaceutycznej) ktora odroznia ja od innej (np lekarstwa maja Lot No: - seria). W podanym kontekscie moze to dotyczyc przerobu okreslonej partii drzewa na np.wood chips. Jak na przyklad maszyne do obrobki drzewa nastawiono na program robienia wood chips lub logs.

darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 551




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search