sluicemaster

Polish translation: urządzenie do rozporządzania produktami papkowatymi

10:18 Jan 17, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: sluicemaster
Declaration of conformity
Description: Sluicemaster
compliance with the following directives...
Magda1
Polish translation:urządzenie do rozporządzania produktami papkowatymi
Explanation:
Wygląda na to, że 'Sluicemaster' to nazwa handlowa, a samo urządzenie zwie się 'Pulp product disposer'
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziekuję.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1urządzenie do rozporządzania produktami papkowatymi
leff
4Kierownik stopnia piętrzacego (śluzy, jazu). / operator śluzy
bartek


Discussion entries: 3





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kierownik stopnia piętrzacego (śluzy, jazu). / operator śluzy


Explanation:
Kierownik stopnia piętrzacego (śluzy, jazu)
http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0447.htm
Operator śluzy twierdzi, że pracuje do 1500. Wiadomo o co chodzi... próba negocjacji. Ustalamy we własnym gronie maksymalną stawkę łapówy za jacht... to
http://www.szanty.com.pl/old/zeglarstwo/szlakiem.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
urządzenie do rozporządzania produktami papkowatymi


Explanation:
Wygląda na to, że 'Sluicemaster' to nazwa handlowa, a samo urządzenie zwie się 'Pulp product disposer'


    Reference: http://www.haigh.co.uk/service/service3.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziekuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Aj, kontekst niby był, ale nie zaskoczyłam :-)
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search