external fixed tube heat exchanger

Polish translation: montowany zewnętrznie rurowy wymiennik ciepła

13:30 Feb 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: external fixed tube heat exchanger
wchodzi w skład układu zasilania wodą
makary
Polish translation:montowany zewnętrznie rurowy wymiennik ciepła
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-02-01 13:43:17 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Rodzaj budowy parownika / skraplacza: rurowy wymiennik ciepła.\"
[http://www.ochsner.pl/Gross-Wp.html]

\"Powietrze zimne tłoczone jest przez wentylator do komory zawierającej rurowy wymiennik ciepła\"
[http://www.ulmex.pl/html/powietrzne.html]
Selected response from:

leff
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1montowany zewnętrznie rurowy wymiennik ciepła
leff
4zewnętrzny rurkowy wymiennik ciepła
Jacek Mozdyniewicz


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
montowany zewnętrznie rurowy wymiennik ciepła


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-02-01 13:43:17 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Rodzaj budowy parownika / skraplacza: rurowy wymiennik ciepła.\"
[http://www.ochsner.pl/Gross-Wp.html]

\"Powietrze zimne tłoczone jest przez wentylator do komory zawierającej rurowy wymiennik ciepła\"
[http://www.ulmex.pl/html/powietrzne.html]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Palewicz: albo po prostu "zewnętrzny"
18 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zewnętrzny rurkowy wymiennik ciepła


Explanation:
a "fixed"? - może chodzi o to, że nie jest przenośny

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 606




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search