disk write

Polish translation: zapis na dysku - doslownie

15:53 Dec 27, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: disk write
restarting due to disk write
karolina
Polish translation:zapis na dysku - doslownie
Explanation:
Błąd zapisu na dysku - o to chodzi

... 101, Disk write error, ( Błąd zapisu na dysku ) - Błąd ten jest sygnalizowany
w przypadku pełnego dysku po procedurach Close, Write, WriteLn, Flush i Page. ...
www.pascal.eu.org/runerror.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7zapis na dysku - doslownie
bartek
3zapisywanie na dysku
Janina Nowrot


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
zapis na dysku - doslownie


Explanation:
Błąd zapisu na dysku - o to chodzi

... 101, Disk write error, ( Błąd zapisu na dysku ) - Błąd ten jest sygnalizowany
w przypadku pełnego dysku po procedurach Close, Write, WriteLn, Flush i Page. ...
www.pascal.eu.org/runerror.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
0 min
  -> Dzięki :-)

agree  lim0nka: raczej właśnie 'błąd', bo aż dziwne, żeby komputer się restartował, bo zapisał coś na dysku ;)
4 mins
  -> No, ale to bezmyślne stworzenei i może mu sie coś poprzestawiać :-)))

agree  leff: przecież nie musi restartować komputer, może proces. To bardzo częsty powód restartu ScanDiska
1 day 4 hrs

agree  Andrzej Lejman: ale nie musi chodzić o błąd
1 day 16 hrs

agree  joannap
2 days 5 mins

agree  jamajka
8 days

agree  Anna Bittner
11 days

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zapisywanie na dysku


Explanation:
restartuje z powodu zapisywania na dysku

Janina Nowrot
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 150




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search