solid-wood roof base

Polish translation: dach z pełnym deskowaniem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:solid-wood roof base
Polish translation:dach z pełnym deskowaniem
Entered by: Pawel Czernecki

09:40 Jan 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: solid-wood roof base
Folia dachowa:
"can be used either on open roof frames or on solid-wood roof bases"

Tym razem nie ma w słowniku oxfordzkim
Pawel Czernecki
dach z pełnym deskowaniem
Explanation:
Dach może być szkieletowy, tzn. na krokwiach mogą być przybite łaty w określonych odstępach, ale może też być w pełni pokryty deskami, albo ostatnio coraz częściej, płytą OSB.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4folia podkładowa do dachów o konstrukcji pełnej
Robert Pranagal
4dach z pełnym deskowaniem
Andrzej Lejman


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dach z pełnym deskowaniem


Explanation:
Dach może być szkieletowy, tzn. na krokwiach mogą być przybite łaty w określonych odstępach, ale może też być w pełni pokryty deskami, albo ostatnio coraz częściej, płytą OSB.

Andrzej Lejman
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziękuję

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
folia podkładowa do dachów o konstrukcji pełnej


Explanation:
w przeciwienstwie do szkieletowej...

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-06 09:50:30 (GMT)
--------------------------------------------------

np:

folia podkładowa pod pokrycia dachowe stanowiąca ochronę przed śniegiem, wilgocią i pyłem
(http://www.veldach.com.pl/folie.html)

Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search