plunger style safety interlock switch

Polish translation: Wyłącznik blokady elektrycznej z walcowym elementem czynnym

16:22 Jan 9, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: plunger style safety interlock switch
tłokowy czy nurnikowy?
wyłącznik bezpieczeństwa blokady

Underneath each scanning bed access panel is a three-position, plunger style safety interlock switch (See Appendix A, Figure A-1, Internal Label.) While fully depressed during normal operation and access panels in position, power may be applied to the scanning bed and the laser may be turned on. When either access panel is removed, a spring-loaded plunger will automatically move to the middle position, effectively removing power to the scanning bed and turning off the laser.
Barbara Piela
Polish translation:Wyłącznik blokady elektrycznej z walcowym elementem czynnym
Explanation:
Pracowałem przy tym. Jest to element układu zabezpieczenia ("blokady")e;ementów ruchomych urządzenia. Ma on wystający "cycek", powodujący zamknięcie/otwarcie obwodu w określonym położeniu zabezpieczonego elementu.
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Wyłącznik blokady elektrycznej z walcowym elementem czynnym
Witold
4grzybkowy wyłącznik(przycisk) bezpieczeństwa z blokadą
Tomasz Niedbala
4zagłębiony (wpuszczany) wyłacznik bezpieczeństwa z blokadą
Andrzej Lejman
4przyciskowy wyłącznik bezpieczeństwa
TomaszD


Discussion entries: 5





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przyciskowy wyłącznik bezpieczeństwa


Explanation:
Chociaż w takim wyłączniku jest rzeczywiście coś w rodzaju tłoczka, mówi się na to wyłącznik przyciskowy.

TomaszD
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 553

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zagłębiony (wpuszczany) wyłacznik bezpieczeństwa z blokadą


Explanation:
Jeżeli jest rysunek, powinno to być widoczne. Część wyłącznika znajduje się pod powierzchnią, na której jest zamontowany, wystaje na ogół tylko element roboczy.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grzybkowy wyłącznik(przycisk) bezpieczeństwa z blokadą


Explanation:
...wyłącznik bezpieczeństwa (grzybkowy z blokadą); ...
www.telmatik.pl/oferta3.html

przycisk wyciągany. (grzybkowy)...
www.elester.com.pl/Katalog/Licencja/Mbs25.htm

...wyłącznik bezpieczeństwa
(grzybkowy z blokadą). ... wyłącznik bezpieczeństwa (grzybkowy z blokadą). ...
www.irel.pl/zdalne.html

Przycisk grzybkowy KDPK50/3SW ...
www.astat.com.pl/polski/wyprzedaz/ down_wyp/mas_23_10_02.pdf -

ELEMENTY ZABEZPIECZENIA MASZYN
... 4, Wyłącznik krańcowy SHR11.301, 1421508, 1, 147,90, 110,00, Elan.
5, Przycisk grzybkowy KDPK50/3SW, 0290950, 1, 44,60, 32,20, Elan. zabezpiecz. ...
www.astat.com.pl/polski/wyprzedaz/w_elan.html - 11k - Kopia - Podobne strony

[PDF] Broszura SZR (Page 1 - 4)
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Przełącznik służy do wyboru trybu sterowania „Automatyczne /
Ręczne”. Przy- cisk grzybkowy stanowi wyłącznik P. poż. ...
www.moeller.pl/przemysl/broszury/szr.pdf - Podobne strony

[PDF] Nowości: J. Auer Kübler Baco
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... maszyn w aspekcie przepisów UE” Nowy ciągniony wyłącznik bezpieczeństwa
firmy ... na pokrywie wierzchniej wyłącznika oraz przycisk grzybkowy E-STOP. ...
www.oemautomatic.com.pl/download/informatory/ 2003_07_informator.pdf - Podobne strony

[PDF] W∏aÊciwoÊci i zalety
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Istnieje mo˝liwoÊç monta˝u lampki sygnalizacyjnej, przewodu N,
oraz wyposa˝enia w mechanizm blokujàcy i przycisk grzybkowy. ...
www.abmicro.com.pl/.../Wylaczniki_silnikowe_Mbs_25100/ 01_Wylacznik_silnikowy_Mbs25.pdf - Podobne strony

BUP
... (57) Zawór zwrotny grzybkowy zbudowany jest z ... 13) jest wyposażony w osprężynowany
łącznik dwuprzegubowy (15) iw elektryczny wyłącznik (19), umieszczony ...
www.arsinfo.pl/arspatent/wyd/bup_99/ bup04_99/html/wyn04f.html - 38k - Kopia - Podobne strony

Schmersal Polska : Nowości : Produkty
... Opcjonalnie w uchwycie może zostać zintegrowany przycisk grzybkowy stopu awaryjnego ...
www.schmersalpolska.com.pl/nowosci/tg.php - 16k - Kopia - Podobne strony

WN Testery AC
... Dodatkowo moduł zawiera: Wyłącznik zasilania z dostępem blokowanym kluczykiem; ... Grzybkowy
przycisk bezpieczeństwa; Blokadę startu w zerze stycznika WN; ...
www.tomtronix.com.pl/avo/ac_diel.htm - 33k - Kopia - Podobne strony

HAFNER - Pneumatik
... BA 221 05, Przycisk, niebieski, 16 N, 0,016. BA 222 01, Przycisk grzybkowy,



Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 728

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Wyłącznik blokady elektrycznej z walcowym elementem czynnym


Explanation:
Pracowałem przy tym. Jest to element układu zabezpieczenia ("blokady")e;ementów ruchomych urządzenia. Ma on wystający "cycek", powodujący zamknięcie/otwarcie obwodu w określonym położeniu zabezpieczonego elementu.


    Reference: http://www.mfgsupply.com/m/c/31-9661.html
Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454
Grading comment
Dzieki!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search