IDE Drives mirrored on a fast track raid controller card

Polish translation: Dwa dyski IDE 60GB pracujące w trybie mirroring podłączone do kontrolera Fast Track RAID

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:IDE Drives mirrored on a fast track raid controller card
Polish translation:Dwa dyski IDE 60GB pracujące w trybie mirroring podłączone do kontrolera Fast Track RAID
Entered by: Robert Zawadzki (X)

07:30 Jan 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: IDE Drives mirrored on a fast track raid controller card
Wymodzialam cos takiego:
"Dwa dyski IDE po 60 GB pracujące z szybkim kontrolerem w trybie RAID ze zdublowanym zapisem"
?



System Disk Hard Drive
2 x 60 GB IDE Drives mirrored on a fast track raid controller card
Barbara Piela
Dwa dyski IDE 60GB pracujące w trybie mirroring podłączone do kontrolera Fast Track RAID
Explanation:
Fast Track RAID - jest taki typ kontrolera.
Selected response from:

Robert Zawadzki (X)
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Dwa dyski IDE 60GB pracujące w trybie mirroring podłączone do kontrolera Fast Track RAID
Robert Zawadzki (X)
4dobrze - wła¶nie taki jest sens
medyk


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ide drives mirrored on a fast track raid controller card
Dwa dyski IDE 60GB pracujące w trybie mirroring podłączone do kontrolera Fast Track RAID


Explanation:
Fast Track RAID - jest taki typ kontrolera.


    Reference: http://lists.suse.com/archive/suse-linux-e/2003-Sep/0662.htm...
Robert Zawadzki (X)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 402
Grading comment
Dzieki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
45 mins

agree  sHiFtEr
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dobrze - wła¶nie taki jest sens


Explanation:
Może tylko "w trybie" jest niepotrzebne, ale poza tym dokładnie o to chodzi - ochrona danych przez zastosowanie zdublowanego no¶nika. Słowa "tryb", bym nie tykał, bo "tryb RAID" okre¶la szczegółowy sposób realizacji macierzy dysków, metody zapisu danych i dodatkowych nadmiarowych informacji wprowadzaj±cych mechanizmy kontroli zapisu i ewentualnej korekcji błędów.

medyk
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 144

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: potrzebne - jest 7 podstawowych poziomów RAID, a mirroring to RAID Level 1
35 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search