product handling

Polish translation: obsługa towarów

16:02 Jan 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: product handling
... services, to z logistyki. Contractor is responsible for warehousing, distribution and ...., Czy jest to handling, czy gospodarka produktami?
sebos
Polish translation:obsługa towarów
Explanation:
PEŁNA OBSŁUGA MAGAZYNU – SZYBKIE PRZYJMOWANIE, WYSZUKIWANIE, WYDAWANIE TOWARU
Sprawne poruszanie się po kartotece towarów i po zasobach magazynów.
Automatyczne rezerwacje towaru w momencie wystawiania dokumentu - ochrona przed wystawieniem drugiego dokumentu na ten sam towar.
Różne metody rozliczania wartościowego towarów w magazynie (według zasad: LIFO, FIFO, średniej ważonej, cen rzeczywistych i stałej ceny ewidencyjnej).
Ewidencja ilościowa lub ilościowo-wartościowa towarów w obrębie jednego magazynu. Możliwość prowadzenia kartoteki towarów nie rozliczanych magazynowo.
Pełna obsługa towarów posiadających numery seryjne. Historia towaru z numerem seryjnym.
http://www.softvig.pl/symfonia/sprzedaz.htm

Główne cechy programu
prosta obsługa programu oraz możliwość łatwej modyfikacji parametrów jego pracy;

obsługa towarów, usług i kompletów (brak możliwości obsługi opakowań zwrotnych);

Product handling
The SCHMIDT Group offers complete supply chain options from the production line to the consignee. To supplement transportation and storage services, equipment for bagging and the technical handling of bulk products is also available at SCHMIDT logistic centres. Several different product handling processes may be applied such as bagging, rip and tip, elutration, drying etc.
http://www.schmidt-heilbronn.de/html/product_handling.html

Zarządzanie Magazynem oraz Kontrola Zapasów odbywa się w systemie w oparciu o szczegółowo opracowane procesy obsługi towarów i monitorowania transakcji
http://www.navision.com/pl/view.asp?categoryID=412

Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4obsługa towarów
bartek
4transport poziomy
Maciej Spiewak


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transport poziomy


Explanation:
To tak z własnego doświadczenia w gospodarce magazynowej stoczni. Czasami jednak chodzi o przeładunki produktów [również wewnątrz magazynu]. Tutaj należałoby posłużyć się szerszym kontekstem, niestety...

Maciej Spiewak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 552

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obsługa towarów


Explanation:
PEŁNA OBSŁUGA MAGAZYNU – SZYBKIE PRZYJMOWANIE, WYSZUKIWANIE, WYDAWANIE TOWARU
Sprawne poruszanie się po kartotece towarów i po zasobach magazynów.
Automatyczne rezerwacje towaru w momencie wystawiania dokumentu - ochrona przed wystawieniem drugiego dokumentu na ten sam towar.
Różne metody rozliczania wartościowego towarów w magazynie (według zasad: LIFO, FIFO, średniej ważonej, cen rzeczywistych i stałej ceny ewidencyjnej).
Ewidencja ilościowa lub ilościowo-wartościowa towarów w obrębie jednego magazynu. Możliwość prowadzenia kartoteki towarów nie rozliczanych magazynowo.
Pełna obsługa towarów posiadających numery seryjne. Historia towaru z numerem seryjnym.
http://www.softvig.pl/symfonia/sprzedaz.htm

Główne cechy programu
prosta obsługa programu oraz możliwość łatwej modyfikacji parametrów jego pracy;

obsługa towarów, usług i kompletów (brak możliwości obsługi opakowań zwrotnych);

Product handling
The SCHMIDT Group offers complete supply chain options from the production line to the consignee. To supplement transportation and storage services, equipment for bagging and the technical handling of bulk products is also available at SCHMIDT logistic centres. Several different product handling processes may be applied such as bagging, rip and tip, elutration, drying etc.
http://www.schmidt-heilbronn.de/html/product_handling.html

Zarządzanie Magazynem oraz Kontrola Zapasów odbywa się w systemie w oparciu o szczegółowo opracowane procesy obsługi towarów i monitorowania transakcji
http://www.navision.com/pl/view.asp?categoryID=412




    Reference: http://www.softvig.pl/symfonia/sprzedaz.htm
    Reference: http://www.buchcom.pl/programy/insert/windows/win_asystent.h...
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search