International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

Remove the grounding plug from the diode connector

Polish translation: objaśnienie niżej

14:43 Jan 12, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Remove the grounding plug from the diode connector
Czy moze mi ktos wyjasnic, gdzie sie wtyka/wyjmuje wtyczke uziemiajaca przy wymianie diody?
Co to jest "diode/laser connector"? Chyba nie wtyk diody, skoro diode się wymienia?
Nie mam rysunku, stad cały problem.

Pełny opis:

LASER DIODE

Removal

1. Remove the non-rotating plate covering the collimator ring.
2. Unplug the two connectors to the laser diode.
3. Use the grounding plug on the appropriate laser connector.
4. Unscrew the fiber optic cable from the back of the snout.
5. Unscrew the laser diode from the rotating plate.

Replace

1. Place heat sink compound under the new diode, unless enough still exists, then screw down the diode to the rotating plate.
2. Wrap the optic cable around the outside of the rotating plate, making sure it is secured to the plate itself and that no part of the cable sticks out where it could be caught while rotating.
3. Screw the tip of the fiber optic cable back into the rear of the snout.
4. Remove the grounding plug from the diode connector.
5. Plug in the two connections to the diode.
Barbara Piela
Polish translation:objaśnienie niżej
Explanation:
Może moje przypuszczenia pomogą rozgryźć problem:
IMHO od diody idą kabelki (lub kabelek wielożyłowy czy co tam), zakończony wtykiem konektorowym (wielonóżkowym), wkładanym w gniazdko konektorowe gdzieś tam umieszczone i łączące diodę laserową z układami elektronicznymi aparatu. Podczas wymiany diody układy te trzeba chronić (np. przed przypadkowym zwarciem), dlatego w miejsce wtyku na końcu kabelka od diody we wspomniane gniazdko konektorowe należy włożyć taką jakby "ślepą" wtyczkę uziemiającą. Wtyczki tej używa się tylko na czas wymiany diody i normalnie nie ma jej w układzie, wchodzi w wyposażenie aparatu tak, jak np. klucze specjalne czy tym podobne narzędzia.
Mam nadzieję, że pomogłem, choć to tylko domysły.
Selected response from:

TomaszD
Grading comment
Dzieki!
Tez mi sie wydawalo, ze wtyczke wklada sie do jakis koncowek/złącz kabli, a nie diody, która sie wyrzuca.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Wyjąć wtyk uziemiajacy ze złącza diody
Witold
3objaśnienie niżej
TomaszD


Discussion entries: 3





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wyjąć wtyk uziemiajacy ze złącza diody


Explanation:
Connector = złącze.
Na inne pytania nie sposób odpowiedzieć bez rysunku.

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
remove the grounding plug from the diode connector
objaśnienie niżej


Explanation:
Może moje przypuszczenia pomogą rozgryźć problem:
IMHO od diody idą kabelki (lub kabelek wielożyłowy czy co tam), zakończony wtykiem konektorowym (wielonóżkowym), wkładanym w gniazdko konektorowe gdzieś tam umieszczone i łączące diodę laserową z układami elektronicznymi aparatu. Podczas wymiany diody układy te trzeba chronić (np. przed przypadkowym zwarciem), dlatego w miejsce wtyku na końcu kabelka od diody we wspomniane gniazdko konektorowe należy włożyć taką jakby "ślepą" wtyczkę uziemiającą. Wtyczki tej używa się tylko na czas wymiany diody i normalnie nie ma jej w układzie, wchodzi w wyposażenie aparatu tak, jak np. klucze specjalne czy tym podobne narzędzia.
Mam nadzieję, że pomogłem, choć to tylko domysły.

TomaszD
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 553
Grading comment
Dzieki!
Tez mi sie wydawalo, ze wtyczke wklada sie do jakis koncowek/złącz kabli, a nie diody, która sie wyrzuca.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search