thermoformed rigid thin walled containers

Polish translation: kdztałtowane termicznie sztywne pojemniki (zbiorniki) cienkościenne

16:02 Jan 29, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: thermoformed rigid thin walled containers
produkty firmy z branży opakowań
Pawel Czernecki
Polish translation:kdztałtowane termicznie sztywne pojemniki (zbiorniki) cienkościenne
Explanation:
formowane termicznie

cienkościenne zbiorniki nie są oczywiście całkowicie sztywne, toteż łatwo podlegałyby odkształceniom. Zapobiegnięto jednak temu w ten sposób, że w ich wnętrzu utrzymuje się pewne ciśnienie zarówno wtedy gdy są one wypełnione paliwem albo reduktorem, jak też wtedy gdy nie ma w nich cieczy.
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1cienkościenne, sztywne pojemniki formowane termoplastycznie
Andrzej Lejman
4kdztałtowane termicznie sztywne pojemniki (zbiorniki) cienkościenne
bartek


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kdztałtowane termicznie sztywne pojemniki (zbiorniki) cienkościenne


Explanation:
formowane termicznie

cienkościenne zbiorniki nie są oczywiście całkowicie sztywne, toteż łatwo podlegałyby odkształceniom. Zapobiegnięto jednak temu w ten sposób, że w ich wnętrzu utrzymuje się pewne ciśnienie zarówno wtedy gdy są one wypełnione paliwem albo reduktorem, jak też wtedy gdy nie ma w nich cieczy.


    Reference: http://silniki1.webpark.pl/page5.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dzięki :-)

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cienkościenne, sztywne pojemniki formowane termoplastycznie


Explanation:
Witamy na stronach MPC-MCO PLASTICS :::: opakowania, tworzywa ...
... Cienkościenne opakowania wtryskowe z PP i PS do pojemności 5000 ml etykietowane
w formie (technologia IML) głównie dla przemysłu spożywczego: lodów ...
www.mpc-mco.com.pl/ - 15k

www.trautwein.com
... łączeniową. Pokrywy u góry iu dołu z tworzywa sztucznego, formowane
termoplastycznie, lakierowane na kolor złoty. Zamocowane ...
www.trautwein.com/ polski/produkte_leuchttransparent_1.htm - 30k - Kopia - Podobne strony

Karoserie
... Panele zewnętrzne są formowane termoplastycznie ale ich ostateczna
forma jest dziełem rąk. ludzkich. Samochód waży ok. 1000kg. ...
ueiep.iee.put.poznan.pl/absolwenci2002/mfigielski/ crashtest/karoseria/karoseria.htm


--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-29 16:38:19 (GMT)
--------------------------------------------------

Elementy formowane metodą termoplastyczną , niezależnie od tego czy mają być zastosowane w branży spożywczej czy przemysłowej odznaczają się doskonałą jakością i niezwykłymi możliwościami w zakresie kształtów , faktury ,wzorów czy kolorów.


Cechy opakowań:
przeźroczystość lub matowość

powierzchnia gładka lub meszkowata

zdatność do kontaktów z żywnością

materiały na bazie PPE , PS , PET składane zgodnie z zastosowaniem

przystosowanie do kształtów produktu

Zastosowanie:

pudełka, tacki, skrzynki na mięso i ryby, owoce morza, pasztety, sery, dania gotowe, wyroby cukiernicze i ciastkarskie

tace, talerze jednorazowe

drobne urządzenia medyczne

artykuły biurowe

drobne urządzenia AGD, RTV

opakowania do perfum

http://www.knauf-pack.pl/forterm.html

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  robwoj
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search