denester

Polish translation: rozdzielacz opakowań

20:47 Apr 5, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: denester
moduł linii sortowania jaj
Stanislaw Kulikowski
Poland
Polish translation:rozdzielacz opakowań
Explanation:
jeżeli jest to część linii technologicznej opisana tutaj: http://dict.leo.org/cgi-bin/dict/urlexp/20020814113431
Selected response from:

Radello
Poland
Grading comment
Dziekuje.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3rozdzielacz opakowań
Radello
2dozownik wytłaczanek
leff


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozdzielacz opakowań


Explanation:
jeżeli jest to część linii technologicznej opisana tutaj: http://dict.leo.org/cgi-bin/dict/urlexp/20020814113431

Radello
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106
Grading comment
Dziekuje.

31 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dozownik wytłaczanek


Explanation:
chyba tak to można określić - służy przypuszczalnie do podawania wytłaczanek pojedynczo na jakąś linię konfekcjonującą. Przyjrzyj się opisom i rysunkom.

http://www.confoil.com.au/denesters.html
http://www.compactlabelling.com.au/egg an.htm
http://www.femc.com/products/denesters/denesters.html

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2005-04-05 21:40:15 GMT)
--------------------------------------------------

skoro to wiesz, to po co szczędzisz na kontekście? Urządzenie z drugiego linku doskonale pasuje do tego o co pytałeś (choć nmie do tego warunku dodatkowego).

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
to urzadzenie jest przed modulem sortowania i wyjmuje jaja z wytlaczanek
The asker has declined this answer
Comment: to urzadzenie jest przed modulem sortowania i wyjmuje jaja z wytlaczanek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search