dual-curved (screen)

Polish translation: zaokrąglony (po bokach) ekran

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dual-curved (screen)
Polish translation:zaokrąglony (po bokach) ekran
Entered by: a Pola

19:43 Jan 7, 2016
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / mobile phone, hardware, screen
English term or phrase: dual-curved (screen)
Stunning 5.4" dual-curved screen

Mobile phone specifications (available at http://uk.blackberry.com/smartphones/priv-by-blackberry/spec...
a Pola
zaokrąglony (po bokach) ekran
Explanation:
Za 699 dolarów w Stanach Można sobie pozwolić na kolejne urządzenie od BlackBerry. Szczęśliwiec otrzyma lekko zaokrąglony po bokach 5,4 – calowy ekran Quad HD - http://antyweb.pl/wystartowala-przedsprzedaz-blackberry-priv...
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Brzmi najbardziej naturalnie. Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ekran zakrzywiony z obu stron/po obu stronach/bokach
Crannmer
4 +1wyświetlacz z zagiętymi krawędziami bocznymi
Andrzej Mierzejewski
3 +1zaokrąglony (po bokach) ekran
geopiet
3dwuwypukły ekran
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 2





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dwuwypukły ekran


Explanation:
propozycja

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 86

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wyświetlacz z zagiętymi krawędziami bocznymi


Explanation:
Pionowe boki wyświetlacza są zagięte łukowato - podobnie do nowych modeli Samsunga.
Popatrz na https://harryminhas.files.wordpress.com/2015/09/wpid-1443323...

http://ca.blackberry.com/content/dam/blackberry-com/images/s...

http://www.moremag.pk/2015/11/20/blackberry-privis-blackberr...

Dual - bez tego wyrazu nie byłoby wiadomo, ile boków jest zagiętych.

BTW ja patrzę i widzę, że zagięta jest zewnętrzna powierzchnia (szkło ochraniające wyświetlacz), ale nie widzę zagięcia samego wyświetlacza.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ekran zakrzywiony z obu stron/po obu stronach/bokach


Explanation:
On jest zagięty/zakrzywiony, a nie wypukły.

https://www.google.de/search?q=blackberry priv ekran zakrzyw...


Crannmer
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
2 hrs
  -> thx

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zaokrąglony (po bokach) ekran


Explanation:
Za 699 dolarów w Stanach Można sobie pozwolić na kolejne urządzenie od BlackBerry. Szczęśliwiec otrzyma lekko zaokrąglony po bokach 5,4 – calowy ekran Quad HD - http://antyweb.pl/wystartowala-przedsprzedaz-blackberry-priv...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58
Grading comment
Brzmi najbardziej naturalnie. Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
25 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search