hands-free

Polish translation: (zestaw) głośno-mówiący

11:05 Oct 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Telecom(munications)
English term or phrase: hands-free
Kontekst: "car phone, device, phone kit". Wiecej danych nie mam - to tylko haslo.
magry
Polish translation:(zestaw) głośno-mówiący
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Nagradzam pierwsza odpowiedz, ale sprobuje wykorzystac obydwie (jesli mi na to pozwola...). Jak zawsze w takich sytuacjach - zaluje,ze nie moge przyznac punktow obydwu odpowiedziom:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zestaw słuchawkowy
lim0nka
5 -1zestaw słuchawkowy (samochodowy)
Marta28
3(zestaw) głośno-mówiący
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(zestaw) głośno-mówiący


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Grading comment
Nagradzam pierwsza odpowiedz, ale sprobuje wykorzystac obydwie (jesli mi na to pozwola...). Jak zawsze w takich sytuacjach - zaluje,ze nie moge przyznac punktow obydwu odpowiedziom:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Rafal Piotrowski: 'hands-free' to również zestaw ze słuchawką wkładaną do ucha, a wtedy jest już 'cichomówiący', I'm afraid
5 mins
  -> cóż odpowiedź więc chyba powinna brzmieć "zestawy słuchawkowe i zestawy głośno-mówiące" - oba systemy są "hands-free"

neutral  leff: a więc dopisz do swej odpowiedzi powyższą propozycję, a będę mógł dać agree :-)
1 hr

agree  Andrzej Mierzejewski: IMO "hands-free" do samochodu = tylko zestaw głośnomówiący z uchwytem na telefon i głośnikiem (albo dołączany do radia). Słuchawka do ucha i mikrofon na wspólnym kabelku = zestaw słuchawkowy do użytku ogólnego (również w samochodzie).
8 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zestaw słuchawkowy


Explanation:
PWN/Oxford

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciek_glowk (X)
6 mins

agree  TranslateWithMe
9 mins

disagree  Adam Lankamer: patrz: komentarz
10 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
zestaw słuchawkowy (samochodowy)


Explanation:
;)

Marta28
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Adam Lankamer: patrz: komentarz
9 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search