West Hollywood

Polish translation: Zachodnie Hollywood

13:44 Apr 13, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Tourism & Travel / hotels
English term or phrase: West Hollywood
czy tlumaczymy West? czy zostawic?
ema333
United Kingdom
Polish translation:Zachodnie Hollywood
Explanation:
Tak mówi Pascal
Selected response from:

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Zachodnie Hollywood
Karolina Ojrzynska-Stasiak
4 +1zostawić
Mariusz Walkowiak


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
west hollywood
zostawić


Explanation:
zostawić

Mariusz Walkowiak
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: a dlaczego?// Albo jak Nowy Jork, prawda? I od razu uprzedzam - Hollywood jest także uznany za słowo polskie, które normalnie się odmienia (Hollywoodzie), tworzy przymiotniki (hollywoodzki). IMHO można nie tłumaczyć, ale wygodniej jest przetłumaczyć ;-)
16 mins
  -> Je¶li West było pisane wielk±liter± to mniemam że jest to czę¶ć nazwy miejscowej, jak Praga Południe, dlatego

agree  pidzej: zostawić, jak West Point
56 mins
  -> tak, Nowy York ma jednak inny status w polszczyĽnie niż Hollywood, a "w Zachodnim Hollywoodzie" brzmi chyba sztucznie

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
west hollywood
Zachodnie Hollywood


Explanation:
Tak mówi Pascal


    Reference: http://przewodnik.onet.pl/1204,1823,1096327,artykul.html
Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: też jestem za tłumaczeniem :-)
36 mins
  -> dziękuję w imieniu Pascala :)

neutral  pidzej: Pascal pisze o zachodnim Hollywood, nie Zachodnim H.
1 hr
  -> akurat mi się nagłówek rzucił w oko




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search