virtually visit over 5,000 cities

Polish translation: zwiedz wirtualnie ponad 5000 miast

16:07 Apr 10, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel / hotels
English term or phrase: virtually visit over 5,000 cities
A single sentence like this on the website about hotels
ema333
United Kingdom
Polish translation:zwiedz wirtualnie ponad 5000 miast
Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-04-10 16:21:45 GMT)
--------------------------------------------------

szczerze, to tylko 2 rezultaty... Moze inni maja lepsze propozycje...

Královéhradecká diecéze - oficiální stránky
... Z calego serca raduje sie, ze moge chociaz wirtualnie odwiedzic biskupstwo kralowohradeckie ...www.diecezehk.cz/kniha.php

... Ale fajni jestescie! Milo wirtualnie odwiedzic rowiesnikow z rodzinnego miasta bedac tak daleko...pozdrawiam ...rainbow.mimuw.edu.pl/~wk189413/pokaz_mi_wpisy.php
Selected response from:

TranslateThis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2odwiedz wirtualnie ponad 5.000 miast
Magdalena Hunter
4 +2zwiedz wirtualnie ponad 5000 miast
TranslateThis
4 +1Zapraszamy na (wirtualne) zwiedzanie....
goodline


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
odwiedz wirtualnie ponad 5.000 miast


Explanation:
IMHO
... Odwiedz Proletaryat wirtualnie...

Magdalena Hunter
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
10 mins
  -> dzieki

agree  leff
1 hr
  -> dzieki

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zwiedz wirtualnie ponad 5000 miast


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-04-10 16:21:45 GMT)
--------------------------------------------------

szczerze, to tylko 2 rezultaty... Moze inni maja lepsze propozycje...

Královéhradecká diecéze - oficiální stránky
... Z calego serca raduje sie, ze moge chociaz wirtualnie odwiedzic biskupstwo kralowohradeckie ...www.diecezehk.cz/kniha.php

... Ale fajni jestescie! Milo wirtualnie odwiedzic rowiesnikow z rodzinnego miasta bedac tak daleko...pozdrawiam ...rainbow.mimuw.edu.pl/~wk189413/pokaz_mi_wpisy.php

TranslateThis
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: visit to jednak bardziej odwiedź, niż zwiedź
11 mins
  -> wydaje mi sie, ze tutaj pasuje bardziej zwiedzanie (z reguly poprzez galerie zdjec, itp.)

agree  goodline: IMHO (w kontekscie turystyki): jak najbardziej "zwiedzanie" (a nie "odwiedzanie") np. Europy, Paryża, Krakowa, miasta, Wawelu, zabytków, itd itp...
43 mins

agree  Arkadiusz S
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Zapraszamy na (wirtualne) zwiedzanie....


Explanation:
IMHO
imperativus ("zwiedz") trochę trzeszczy, nawet czytane po cichu.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 23 mins (2005-04-10 17:31:27 GMT)
--------------------------------------------------

Zwiedzanie miasta:
Po śniadaniu zapraszamy na zwiedzanie stolicy Peru. Lima położona jest nad...
www.krasiczyn.com.pl
W dniu 28.03.2005 r. zapraszamy na zwiedzanie Lwowa. Koszt od...
www.tmt.pl
... Zapraszamy na zwiedzanie miasta Tarnowskie Góry i okolic. W programie poznamy tajemnice tarnogórskich podziemi, trochę historii tego miejsca, ...
www.robinson.com.pl/podstrona_onas.html
Zapraszamy na zwiedzanie Krakowa, Ojcowa, Pienin, Tatr

Wirtualne zwiedzanie:
www.powiat-wolominski.pl
... WIRTUALNE ZWIEDZANIE. Zapraszamy Państwa do zwiedzenia powiatowych zabytków architektury on-line.
www.panoramy.vit.pl
Panoramy w Internecie - wirtualne zwiedzanie ciekawych miejsc, obiektów. Realizacja wirtualnych wycieczek.
http://hitnews.pl/sieciowisko/wt.rtf
zamiast prawdziwych podróży i wycieczek, proponuje się wirtualne zwiedzanie.... Wirtualne zwiedzanie za pomocą Internetu ma jeszcze jedną przewagę nad...
www.infogenia.pl
Po zainstalowaniu programu QuickTime wirtualne zwiedzanie Luwru można rozpocząć na...
http://unesco.czecot.com/?id_jazyk=5
... Wirtualne zwiedzanie Kutnej Hory, prawdziwego klejnotu spośród miast wpisanych na prestiżową listę UNESCO. J

Tytułowa oferta:
Zapraszamy do wirtualnego zwiedzania (ponad 500 miast)
Proponujemy wirtualne zwiedzanie...
Wirtualne zwiedzanie ponad 5000 miast
Wirtualne wycieczki do ponad 5000 miast
Zwiedzanie 5000 miast on-line (ble)



goodline
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Borowska: to mi się podoba!
6 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search