terms of use

Polish translation: różnie:

17:40 Apr 10, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel / hotels
English term or phrase: terms of use
website (hotels)
ema333
United Kingdom
Polish translation:różnie:
Explanation:
Zasady użytkowania
Warunki użytkowania
Warunki korzystania
Regulamin...

http://pl.sun.com
Warunki korzystania z witryny internetowej firmy ...
Informacje o firmie | Kontakt | Zasady użytkowania serwisu | Ochrona danych osobowych
www.expomarket.com.pl/serwis/zasady.html?&template=/templat...
Zasady użytkowania serwisu Przed rozpoczęciem korzystania z naszej witryny prosimy zapoznać się z poniższymi warunkami. Jeżeli użytkownik nie akceptuje tych ...
www.dzbank.pl/conditions.dhtml
... Warunki użytkowania serwisu. Wszelkie prawa do zawartości ... Warunki użytkowania serwisu Polityka zachowania prywatności


--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-10 17:53:31 GMT)
--------------------------------------------------

... serwisu / portalu / witryny / witryny internetowej
Selected response from:

goodline
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7warunki korzystania
Andrzej Lejman
5warunki użytkowania
Michal Labedzki
4różnie:
goodline
3warunki eksploatacji
Adam Lankamer


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
warunki eksploatacji


Explanation:
inna propozycja

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
różnie:


Explanation:
Zasady użytkowania
Warunki użytkowania
Warunki korzystania
Regulamin...

http://pl.sun.com
Warunki korzystania z witryny internetowej firmy ...
Informacje o firmie | Kontakt | Zasady użytkowania serwisu | Ochrona danych osobowych
www.expomarket.com.pl/serwis/zasady.html?&template=/templat...
Zasady użytkowania serwisu Przed rozpoczęciem korzystania z naszej witryny prosimy zapoznać się z poniższymi warunkami. Jeżeli użytkownik nie akceptuje tych ...
www.dzbank.pl/conditions.dhtml
... Warunki użytkowania serwisu. Wszelkie prawa do zawartości ... Warunki użytkowania serwisu Polityka zachowania prywatności


--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-10 17:53:31 GMT)
--------------------------------------------------

... serwisu / portalu / witryny / witryny internetowej

goodline
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
warunki korzystania


Explanation:
tyle w takim kontekście

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 40 mins (2005-04-10 19:20:57 GMT)
--------------------------------------------------

To byłbym za \"Regulamin korzystania z serwisu\"

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arkadiusz S
0 min

agree  leff
23 mins

agree  lim0nka: albo "zasady korzystania z serwisu"
1 hr

agree  legato
1 hr

agree  TranslateWithMe
12 hrs

agree  Pawel Gromek
13 hrs

agree  Rafal Korycinski
15 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
warunki użytkowania


Explanation:
j.w. - pod warunkiem ze odnosi sie do schroniska, hotelu itp

Michal Labedzki
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search