marine application

Polish translation: w jednostkach pływających

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:marine application
Polish translation:w jednostkach pływających
Entered by: petrolhead

12:20 Aug 20, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: marine application
In a marine application, control signals are relayed to
the control modules as a variable speed governor signal.
(aplikacja stosowana w systemie sterowania silnikiem lokomotywy)
mandpra
w jednostkach pływających
Explanation:
Może przecież chodzić o duże statki, średie jednostki albo małe jachty i łodzie.
Wszystko zależy od kontekstu i tego, jakich silników dotyczy owa aplikacja.
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2w jednostkach pływających
petrolhead
3 +1zastosowanie [silnika] do napędu statków
Tomasz Poplawski
3przemysł okrętowy
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 3





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przemysł okrętowy


Explanation:
może tak to dac tutaj?

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zastosowanie [silnika] do napędu statków


Explanation:
bo przecież nie lokomotywa morska :)

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: dla słowa "zastosowań";.... sprężarek do zastosowań morskich i na platformach wiertniczych ...
18 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
w jednostkach pływających


Explanation:
Może przecież chodzić o duże statki, średie jednostki albo małe jachty i łodzie.
Wszystko zależy od kontekstu i tego, jakich silników dotyczy owa aplikacja.

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 262

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Kwasniewska
9 mins

agree  Witold Palka
28 mins

neutral  Tomasz Poplawski: zgodnie z tym, co napisał Pytający, chodzi o silniki lokomotyw, chyba, że wyciągnałęm zbyt pochopne wnioski.
10 hrs
  -> Moim zdaniem chodzi o układy napędowe w wersjach dostępnych np. w lokomotywach oraz w jednostkach morskich. Często zasadniczo ten sam silnik, ale różne wykonania i inny osprzęt i inny układ napędowy. Pytający musiał zrobic skrót myślowy.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search