reversible liferaft

Polish translation: dwustronna tratwa ratunkowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reversible liferaft
Polish translation:dwustronna tratwa ratunkowa
Entered by: magdat

11:29 Apr 6, 2005
English to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: reversible liferaft
jaki to rodzaj tratwy
magdat
dwustronna tratwa ratunkowa
Explanation:
pływa bez względu na to, którą stroną spadnie na wodę

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2005-04-06 12:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

polskie definicje i ilustracje
http://www.griffin.pl/main_tratwy.html
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
o taka chodzilo, dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dwustronna tratwa ratunkowa
petrolhead
4 +2odwracalna tratwa ratunkowa
Grzegorz Kurek


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
odwracalna tratwa ratunkowa


Explanation:
czyli taka, na którą można wsiąść niezależnie od tego na której stronie leży


    Reference: http://www.uokik.gov.pl/download/oplaty_wyposazenie_morskie....
Grzegorz Kurek
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
3 mins
  -> dzięki ;-)

neutral  petrolhead: Tratwy (samo)dwracalne dziają trochę jak wańka wstańka, a tu chyba raczej chodzi o dwustronne - patrz link http://www.griffin.pl/main_tratwy.html
9 mins

agree  M_M (X): http://europa.eu.int/... "Every life-raft ... or be a canopied reversible life-raft which is stable in a seaway..." => "Każda tratwa ratunkowa ... lub obciągniętą brezentem, odwracalną, utrzymującą zawsze właściwą pozycję..."
6 hrs
  -> dzięki :-)

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dwustronna tratwa ratunkowa


Explanation:
pływa bez względu na to, którą stroną spadnie na wodę

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2005-04-06 12:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

polskie definicje i ilustracje
http://www.griffin.pl/main_tratwy.html


    Reference: http://www.inlandliferafts.com/liferafts/dbc/dbcreversible.h...
petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 262
Grading comment
o taka chodzilo, dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Kurek: tak też może być
6 mins
  -> Dzuieki, ale dwustronna i odwracalna to dwa różne rodzaje tratw

agree  leff: ale nie tyle o pływanie tu chodzi,l tylko o to, że można z niej korzystać niezależnie od tego, na którą stronę upadła
2 hrs
  -> Dziękuję. Tak, albo nieżaleznie od tego, na którą stronę się otworzy




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search