factoring with recourse

Romanian translation: factoring cu recurs

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:factoring with recourse
Romanian translation:factoring cu recurs
Entered by: Florin Hulubei

06:18 Apr 29, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / report
English term or phrase: factoring with recourse
none
Florin Hulubei
factoring fara recurs
Explanation:
factoring fara recurs http://factoring.lx.ro/despre.php Factoringul
se refera la recuperarea unor datorii
Se pare ca termenul a fost adoptat si la noi asa cum este in engleza, asta mi-a confirmat si cineva care lucreaza la o banca

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2005-04-29 06:54:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.rbaro.ro/rom/prod_corp.asp

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2005-04-29 06:54:33 GMT)
--------------------------------------------------

am mai gasit ceva

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 6 mins (2005-04-29 07:24:15 GMT)
--------------------------------------------------

Se spune cu recurs/regres, e acelasi lucru


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 7 mins (2005-04-29 07:25:43 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, cred ca e cu recurs/regres
Selected response from:

Ioana Bantescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5factoring fara recurs
Ioana Bantescu
3 +1factoring cu regres
Mihai Badea (X)


Discussion entries: 5





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
factoring cu regres


Explanation:
factoring cu regres (engl. recourse factoring) - in caz de neplata factorul isi va recupera sumele neincasate de la aderent prin exercitarea dreptului de regres, prin debitarea contului curent al aderentului sau prin valorificarea garantiei;

http://factoring.lx.ro/despre.php


Mihai Badea (X)
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 114

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  NINA (Irina) SMOLEANU: de fapt termenii recurs/regres sunt echivalenti in cazul de fata
26 mins
  -> Mulţumesc.

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
factoring fara recurs


Explanation:
factoring fara recurs http://factoring.lx.ro/despre.php Factoringul
se refera la recuperarea unor datorii
Se pare ca termenul a fost adoptat si la noi asa cum este in engleza, asta mi-a confirmat si cineva care lucreaza la o banca

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2005-04-29 06:54:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.rbaro.ro/rom/prod_corp.asp

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2005-04-29 06:54:33 GMT)
--------------------------------------------------

am mai gasit ceva

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 6 mins (2005-04-29 07:24:15 GMT)
--------------------------------------------------

Se spune cu recurs/regres, e acelasi lucru


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 7 mins (2005-04-29 07:25:43 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, cred ca e cu recurs/regres

Ioana Bantescu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search