standing to the credit

Romanian translation: soldul creditor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:standing to the credit
Romanian translation:soldul creditor
Entered by: Lucica Abil

20:06 Nov 18, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: standing to the credit
Contextul: The amount standing to the credit of the Company's reserve accounts
Olimpiada
Moldova
soldul creditor
Explanation:
*Soldul creditor al contului* 4623 – Creditori din garantii de gestiune , reprezinta garantiile retinute membrilor Consiliului de Administratie si ai Comisiei de cenzori.
http://www.casoc.ro/AGR/agr 2003/raport bilant csc2002.htm

Contul 105 "Rezerve din reevaluare" este un cont de pasiv.

In creditul contului 105 "Rezerve din reevaluare" se inregistreaza:
- cresterea de valoare rezultata din reevaluarea imobilizarilor corporale (211, 212, 213, 214).

In debitul contului 105 "Rezerve din reevaluare" se inregistreaza:
- rezerva din reevaluare trecuta la rezerve (106);
- descresterile fata de valoarea contabila neta, rezultate din reevaluarea imobilizarilor corporale (211, 212, 213, 214);

*Soldul creditor al contului* reprezinta rezerva din reevaluarea imobilizarilor corporale.
http://www.englezaonline.ro/contabilitate/contul_105_rezerve...

În creditul contului 121 "Profit sau pierdere" se înregistrează:

- la sfârşitul perioadei, soldul creditor al conturilor din clasa 7 (701 la 786);
http://www.focusfinanciar.ro/legislativ-financiar-contabil/c...

În context: soldul creditor al conturilor de rezerve ale companiei.
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4soldul creditor
Lucica Abil
4ca si credit
Anca Nitu


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ca si credit


Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - comptabilité
tenue des livres


français


crédit
Équivalent(s) English credit



Définition :
Somme enregistrée du côté droit d'un compte au titre soit d'un passif, d'un produit d'exploitation ou d'une augmentation des capitaux propres, soit d'une diminution d'un actif ou d'une charge.

Note(s) :
Comparer avec : débit 1.
Voir aussi : compte de contrepartie créditeur, créditer.
Article tiré du Dictionnaire de la comptabilité et de la gestion financière, version 1.2, reproduit sous licence.


The amount standing to the credit of the Company's reserve accounts

Suma inregistrata ca si credit in contul de rezerve ale companiei
( adica nu ca debit)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
amount standing to the credit
soldul creditor


Explanation:
*Soldul creditor al contului* 4623 – Creditori din garantii de gestiune , reprezinta garantiile retinute membrilor Consiliului de Administratie si ai Comisiei de cenzori.
http://www.casoc.ro/AGR/agr 2003/raport bilant csc2002.htm

Contul 105 "Rezerve din reevaluare" este un cont de pasiv.

In creditul contului 105 "Rezerve din reevaluare" se inregistreaza:
- cresterea de valoare rezultata din reevaluarea imobilizarilor corporale (211, 212, 213, 214).

In debitul contului 105 "Rezerve din reevaluare" se inregistreaza:
- rezerva din reevaluare trecuta la rezerve (106);
- descresterile fata de valoarea contabila neta, rezultate din reevaluarea imobilizarilor corporale (211, 212, 213, 214);

*Soldul creditor al contului* reprezinta rezerva din reevaluarea imobilizarilor corporale.
http://www.englezaonline.ro/contabilitate/contul_105_rezerve...

În creditul contului 121 "Profit sau pierdere" se înregistrează:

- la sfârşitul perioadei, soldul creditor al conturilor din clasa 7 (701 la 786);
http://www.focusfinanciar.ro/legislativ-financiar-contabil/c...

În context: soldul creditor al conturilor de rezerve ale companiei.


Lucica Abil
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
45 mins
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Denise Idel
6 hrs
  -> Mulţumesc! Ce mai faci Denise? Mă bucur să te văd (ca să zic aşa:))!

agree  Anca Nitu: asta e expresia consacrata
6 hrs
  -> Mulţumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search