bush tucker

Romanian translation: dineu cu culoare locală (aici)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bush tucker
Romanian translation:dineu cu culoare locală (aici)
Entered by: Cristiana Coblis

20:53 Oct 24, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Anthropology / Tribes of Peru
English term or phrase: bush tucker
http://72.14.235.104/search?q=cache:OJJDyNfV-TAJ:www.theepic...

Tnx
anamaria bulgariu
Romania
un dineu cu culoare locala
Explanation:
avand in veder ca "bush " tucker e o expresie australiana iar actiunea se petrece on the banks of the Madre de Dios in Peru...

intelesul e fauna si flora locala...dar in farfurie...sub forma de dineu
http://www.teachers.ash.org.au/bushtucker/

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2007-10-24 21:33:51 GMT)
--------------------------------------------------

pai da' cum "local flavour"...."regional foods and specialties"..:):):):) eu incerc ce imi vine sub nas ( o data) :)
ma indoiesc ca cineva le-ar manca descrise fiind sub forma "faunei"
cine ar vrea sa fie acuzat ca a mancat fauna si flora locala?:):):):)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Mulţumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2un dineu cu culoare locala
Anca Nitu
4 +2fauna şi flora indigenă
Anca Buzatu


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
fauna şi flora indigenă


Explanation:
Aş spune eu.
www.vrancea.com.ro/Muzeul-Vrancei/Stiintele_naturii.html - 24k

--------------------------------------------------
Note added at 7 minute (2007-10-24 21:01:38 GMT)
--------------------------------------------------

Protecţia faunei şi florei indigene. 1. Capturarea sau intervenţia dăunătoare trebuie să fie interzisă, exceptând cazul când aceasta se face pe baza unui...
www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=38681 - 114k -

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Sorry: "culoarea" :)))))

Asker: Mulţumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: elegant exprimat şi eschivat :)
2 mins
  -> Da, într-adevăr eschivat:)..Mulţumesc.

agree  Maria Diaconu: ba cred că merge, dacă se simte ironia :)
42 mins

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
un dineu cu culoare locala


Explanation:
avand in veder ca "bush " tucker e o expresie australiana iar actiunea se petrece on the banks of the Madre de Dios in Peru...

intelesul e fauna si flora locala...dar in farfurie...sub forma de dineu
http://www.teachers.ash.org.au/bushtucker/

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2007-10-24 21:33:51 GMT)
--------------------------------------------------

pai da' cum "local flavour"...."regional foods and specialties"..:):):):) eu incerc ce imi vine sub nas ( o data) :)
ma indoiesc ca cineva le-ar manca descrise fiind sub forma "faunei"
cine ar vrea sa fie acuzat ca a mancat fauna si flora locala?:):):):)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Mulţumesc !
Notes to answerer
Asker: The amount of rubbish that these people can eat !!! Interesanta optiune. Eu am mers pe meniu dar e mai buna partea cu coloarea locala (as rotten as these worms may look).

Asker: Sorry: "culoarea" :)))))


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Buzatu
9 mins

agree  lucca
12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search