public relations writer

Romanian translation: redactor de texte folosite in relatiile publice

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:public relations writer
Romanian translation:redactor de texte folosite in relatiile publice
Entered by: Cristiana Coblis

14:46 Jan 10, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: public relations writer
As a public relations writer, you enter the world of professional writing.

TIA
Cristiana Coblis
Romania
redactor de texte folosite in relatiile publice
Explanation:
E mai lung, dar e mai exact si nu calca in picioare limba romana. Poate ca m-am molipsit de la francezi, dar eu nu sunt de acord cu englezismele daca exista si alte solutii. Cu atat mai putin cand e vorba de sintagme intregi.

Uite ce definitie am gasit pe net:
"A public relations (PR) writer creates materials that establish and promote a business or other entities' image and relationship with the public."
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4editor PR
Maricica W.
3 +3redactor de texte folosite in relatiile publice
Dan Marasescu
4 +1public relations writer
Rodica Stefan
3autor de texte de PR
Bogdan Burghelea


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
autor de texte de PR


Explanation:
daca nu vi se pare prea furculision ;-)

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 905

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
public relations writer


Explanation:
In romana il avem deja pe "copywriter". Termenul apare chiar si in nomenclatorul de profesii. Tot domeniul marketingului este plin de expresii preluate ca atare.

Rodica Stefan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 149

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Cirstoiu: The Public Relations Writer provides quick tips on writing techniques for communications professionals
4 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
editor PR


Explanation:
Am adaugat si o urma de romana.
"Copywriter" a fost preluat ca in engleza pentru ca este UN cuvant. Aici nu vad motivul pentru care sa nu se traduca "writer".

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana-Catrina Buchser (X)
1 hr

agree  rodi
2 hrs

agree  Zoya ayoz (X)
14 hrs

agree  Tehno: sau (tehno)redactor PR
1 day 9 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
redactor de texte folosite in relatiile publice


Explanation:
E mai lung, dar e mai exact si nu calca in picioare limba romana. Poate ca m-am molipsit de la francezi, dar eu nu sunt de acord cu englezismele daca exista si alte solutii. Cu atat mai putin cand e vorba de sintagme intregi.

Uite ce definitie am gasit pe net:
"A public relations (PR) writer creates materials that establish and promote a business or other entities' image and relationship with the public."


Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1549

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu
6 hrs

agree  Susanna & Christian Popescu GbR: cu o mica modificare *redactor de texte in domeniul relatiilor publice"
9 hrs
  -> multumesc, m-am gandit si eu la asta, dar m-am ferit pentru ca s-ar putea intelege ca scrie carti DESPRE PR. Si nu e cazul.

agree  corin: de acord cu christian
2 days 10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search