dry contact

Romanian translation: contact uscat

07:36 Dec 4, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Science - Automation & Robotics
English term or phrase: dry contact
electrical installations
framona
Romanian translation:contact uscat
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 5 minute (2007-12-04 07:41:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.revista-alarma.ro/pdf/SUBSISTEMUL DE DETECTIE SI ...
Selected response from:

Cristian Brinza
Romania
Grading comment
nu am auzit in viata mea de contact uscat. asa se traduce ad-literam, dar exista asa ceva?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1contact fals/greşit
Krisztina Szűcs
5contact uscat
Cristian Brinza


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
contact uscat


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 5 minute (2007-12-04 07:41:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.revista-alarma.ro/pdf/SUBSISTEMUL DE DETECTIE SI ...

Cristian Brinza
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
nu am auzit in viata mea de contact uscat. asa se traduce ad-literam, dar exista asa ceva?

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
contact fals/greşit


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 5 perc (2007-12-04 07:42:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Scuze, da de ce ai inchis intrebarea dupa 3-4 minute? De ce nu aştepţi şi alte propuneri?

--------------------------------------------------
Note added at 13 perc (2007-12-04 07:50:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Contact fals/greşit se află în dicţionarul tehnic englez-român de la editura Tehnică, alegerea depinde de tine. Am găsit pe net şi "contact uscat", dar nu ştiu dacă e corect.

Krisztina Szűcs
Romania
Native speaker of: Hungarian
Notes to answerer
Asker: nu prea stiu sa utilizez situl. e prima oara cand pun o intrebare. nu am stiut ca am inchis intrebarea.

Asker: acuma nu stiu ce sa aleg: contact fals, gresit sau uscat? :) contextul este: These switches are connected to a dry contact interface unit (Dynalite DDMIDC8) that automatically detects the presence or absence of removable walls.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
18 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search