casting to byte

Romanian translation: compilarea (codului) in bytes (baiți, octeți)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:casting to byte
Romanian translation:compilarea (codului) in bytes (baiți, octeți)
Entered by: Adriana Dragomir

14:37 Sep 4, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics / casting to byte
English term or phrase: casting to byte
The casting to byte is required because Java has no way to do unsigned bytes.
Adriana Dragomir
compilarea (codului) in bytes (baiți, octeți)
Explanation:
Liniile (strings) din Java trebuie convertite prin compilare pentru a obtine un cod in bytes.
Pentru byte poti sa ramai la original sau sa folosesti bait sau octet, in fuctie de cum l-ai tradus pana acum
Selected response from:

Victor Potra
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4compilarea (codului) in bytes (baiți, octeți)
Victor Potra
3conversie/transformare în octeţi/cod de octeţi
Éva Krecht


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
conversie/transformare în octeţi/cod de octeţi


Explanation:
Aşa am găsit:
„How does Java convert int into byte? (...)
often in books you will find the explanation of casting from int to byte...”


    Reference: http://profs.info.uaic.ro/~acf/java/curs/1/introducere.html
    Reference: http://stackoverflow.com/questions/842817/how-does-java-conv...
Éva Krecht
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Cristina Crişan: "Byte" e un tip primitiv de date în Java. Nu trebuie confundat cu octetul.
40 mins
  -> Mulţumesc. Ai dreptate, aşa apare şi în prima referinţă: „ mai exista si asa numitele tipurile primitive de date, care sunt cele uzuale: •aritmetice ◦întregi: byte (1 octet) ...” Deci traducerea termenului ar fi „conversie/transformare în cod de octeţi”

3 days 22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
compilarea (codului) in bytes (baiți, octeți)


Explanation:
Liniile (strings) din Java trebuie convertite prin compilare pentru a obtine un cod in bytes.
Pentru byte poti sa ramai la original sau sa folosesti bait sau octet, in fuctie de cum l-ai tradus pana acum


    Reference: http://discipline.elcom.pub.ro/isw/poo/2006_Laborator/2006_I...
Victor Potra
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Cristina Crişan: Casting-ul (i se mai spune şi conversie explicită) nu e acelaşi lucru cu compilarea. By the way, se compilează codul sursă, nu "liniile"// E taman pe dos. Codul sursă conţine string-uri şi, în plus, mai conţine multe altele.
1 hr
  -> Ma refeream la faptul ca Java lucreaza cu "strings" care, ce-i drept, contin codul sursa. Eu as zice si ca depinde de contextul intregului text: daca e vorba de operatiunea in sine (conversia) sau de procesarea implicata (compilarea). Multum. pt precizari




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search