Examination in electrical installation work

Romanian translation: lucrari la instalatii electrice

15:29 Apr 2, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
English term or phrase: Examination in electrical installation work
Mi s-a atras atentia ca nu am dreptul sa intreb atatea chestii la o intrebare. Mea culpa.

Ok..., sa incercam sa le luam pe rand. Deci:

E vorba de cursurile unor colegii care fac parte din grupul City & Guilds din Marea Britanie.

Examination in electrical installation work (course C)

is awarded to Mr. X

Mai sunt inca doua tipuri de astfel de examinations:

Examination in communication skills, level two
Electrical installation technician's, Part Two examination

Toate sunt acordate aceleasi persoane.

E vreun fel de diploma, certificat?
Bogdan Dusa
Romania
Romanian translation:lucrari la instalatii electrice
Explanation:
Cred ca e o denumire generica. Foarte probabil ca se refera la lucrari de intretinere si reparatii.
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Da, in principiu stiam ca e vorba de instalatii electrice, nu stiam insa ce e cu Examination in smth... Apoi, cu acel Replacement de la final, am considerat ca e vorba de un certificat de examinare, pentru care s-a eliberat un duplicat. Sper sa nu ma insel! :)
Multumesc oricum!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3lucrari la instalatii electrice
Dan Marasescu
5Examen de instalatii electrice ( cursul C)
dan chirita


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
examination in electrical installation work
lucrari la instalatii electrice


Explanation:
Cred ca e o denumire generica. Foarte probabil ca se refera la lucrari de intretinere si reparatii.


    Reference: http://www.odpm.gov.uk/stellent/groups/odpm_buildreg/documen...
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 9
Grading comment
Da, in principiu stiam ca e vorba de instalatii electrice, nu stiam insa ce e cu Examination in smth... Apoi, cu acel Replacement de la final, am considerat ca e vorba de un certificat de examinare, pentru care s-a eliberat un duplicat. Sper sa nu ma insel! :)
Multumesc oricum!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Honciuc: da, mai precis Examen la cursul de "Lucrari la instalatii electrice"
1 hr
  -> multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
12 hrs

agree  Oana Clapa
14 hrs

37 days   confidence: Answerer confidence 5/5
examination in electrical installation work
Examen de instalatii electrice ( cursul C)


Explanation:
similar se traduc si celelalte doua tipuri de examene.

dan chirita
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search