valve spool

Romanian translation: solenoidul supapei

20:18 Apr 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: valve spool
valve spool:
In an automatic transmission, a sliding cylindrical internal part of a valve with one or more sections of reduced diameter

A se vedea si GDT, unde este o poza.

Multumesc,
Dan
Dan Marasescu
Romania
Romanian translation:solenoidul supapei
Explanation:
-
Selected response from:

NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Grading comment
Mulţumesc, Paula, pentru ajutor, dar piesa mea e în blocul de supape din cutia de viteze, nu la servodirecţie.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sertar
Paula Marginean
3solenoidul supapei
NINA (Irina) SMOLEANU


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
solenoidul supapei


Explanation:
-

NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Mulţumesc, Paula, pentru ajutor, dar piesa mea e în blocul de supape din cutia de viteze, nu la servodirecţie.

2 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sertar


Explanation:
Intretinerea automobilului de la A la Z (Editura Militara, Bucuresti 1985):
"Functionarea servomecanismului (de directie) [...]. La intoarcerea volanului spre dreapta, piulita deplaseaza in sus sertarul. Lichidul de la pompa intra prin conducta in partea stanga a pistonului, forta lui adaugandu-se efortului depus la volan [...]."

Paula Marginean
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search