PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

clip strip

Romanian translation: dispencer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:clip strip
Romanian translation:dispencer
Entered by: Ivona Tillett

16:08 Apr 15, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: clip strip
All products are available on a clip strip.
Cristiana Malinas
Romania
dispencer
Explanation:
dispencer - arata ca un display cu un buzunar fixat. Serveste pentru expunerea si impartirea foilor volante, palncardelor, si altor materiale publicitare. Plus la aceasta, ele pot fi folosite pentru pozitionarea cit mai avantajoasa a unor produse nu mari, de obicei ce se vind in conditiile unei concurente foarte mari cu produsele concurentilor de acelasi fel (carti, casete, pelicule foto, baterii electrice etc.) In acest caz dispencerul este de fapt o tejghea individuala pentru produsul la care se face publicitate si permite adaugator atragerea atentiei, in asa fel marind considerabil probabilitatea procurarii.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-04-15 20:07:39 GMT)
--------------------------------------------------

Am găsit, tot aici, ‘panou pentru marfă’.
Selected response from:

Ivona Tillett
United Kingdom
Grading comment
multumiri tuturor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1dispencer
Ivona Tillett
4bandă cu clips
Elena Iercoşan


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bandă cu clips


Explanation:
cred că se referă la accesorii (obiecte mici) care pot fi ulterior detaşate bucată cu bucată de pe respectiva fâşie/bandă.



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Clip_strip
    Reference: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=&rls=GGLG%...
Elena Iercoşan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dispencer


Explanation:
dispencer - arata ca un display cu un buzunar fixat. Serveste pentru expunerea si impartirea foilor volante, palncardelor, si altor materiale publicitare. Plus la aceasta, ele pot fi folosite pentru pozitionarea cit mai avantajoasa a unor produse nu mari, de obicei ce se vind in conditiile unei concurente foarte mari cu produsele concurentilor de acelasi fel (carti, casete, pelicule foto, baterii electrice etc.) In acest caz dispencerul este de fapt o tejghea individuala pentru produsul la care se face publicitate si permite adaugator atragerea atentiei, in asa fel marind considerabil probabilitatea procurarii.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-04-15 20:07:39 GMT)
--------------------------------------------------

Am găsit, tot aici, ‘panou pentru marfă’.


    Reference: http://www.oracal.md/oracal-rom/reklama/index.php?p=p51
Ivona Tillett
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumiri tuturor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
1 day 22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search