shoes

Romanian translation: saboţi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shoes
Romanian translation:saboţi
Entered by: translator2012

19:14 Nov 13, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Compactor hidraulic de deşeuri
English term or phrase: shoes
The ejection plate has easily replaceable polyamide shoes with bolted connection.

Mulţumesc.
translator2012
saboti
Explanation:
Cf. Dictionar Tehnic.

saboti din poliamida Cf. Aceasta este prevăzută
cu saboþi din poliamidă uşor de înlocuit.
http://www.mevatec.ro/site_media/documents/EFE_gradinariu.pd...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-13 19:20:44 GMT)
--------------------------------------------------

Cf. DN Sabot: Piesă de metal, de lemn etc. folosită pentru frânarea prin frecare a roţilor, a aparatelor de ridicat etc.
http://dexonline.ro/search.php?cuv=sabot
Selected response from:

adami
Romania
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9saboti
adami
4placi de ghidare (patine)
dragostea


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
saboti


Explanation:
Cf. Dictionar Tehnic.

saboti din poliamida Cf. Aceasta este prevăzută
cu saboþi din poliamidă uşor de înlocuit.
http://www.mevatec.ro/site_media/documents/EFE_gradinariu.pd...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-13 19:20:44 GMT)
--------------------------------------------------

Cf. DN Sabot: Piesă de metal, de lemn etc. folosită pentru frânarea prin frecare a roţilor, a aparatelor de ridicat etc.
http://dexonline.ro/search.php?cuv=sabot

adami
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Blum
1 min
  -> multumesc!

agree  Elena Iercoşan
2 mins
  -> multumesc!

agree  Nina Iordache: Absolut!
3 mins
  -> multumesc :)!

agree  ioana2183
16 mins
  -> multumesc!

agree  anamaria bulgariu
39 mins
  -> multumesc!

agree  Corina Dinu
41 mins
  -> multumesc!

agree  Anca Nitu
55 mins
  -> multumesc!

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs
  -> multumesc!

agree  Tradeuro Language Services
1 day 2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
placi de ghidare (patine)


Explanation:
Saboţii sînt elemente de frînare prin frecare. Aici este vorba de ghidarea unei plăci care se mişcă. Iar elementele de ghidare (plăci, bucşe) nu trebuie să aibe coeficient de frecare mare, aşa cum se întîmplă cu saboţii, ci, dimpotrivă trebuie să alunece uşor şi să-şi păstreze dimensiunile iniţiale, pentru a nu se pierde ghidarea (pentru care au fost montate) cît mai mult timp. Coeficientul de frecare a poliamidei pe oţel este mic, dar totuşi după un timp trebuie înlocuite elementele de ghidare.

dragostea
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 111




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search