kick bass

Romanian translation: bas scurt

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:kick bass
Romanian translation:bas scurt
Entered by: Claudia Coja

14:15 Feb 2, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Car Sound Infographic
English term or phrase: kick bass
He also listened out for the powerful kick bass in Black-Eyed Peas' track Just Can't Get Enough to test the woofers in the new car model; tuning the low frequency filters in the amplifier unit to retain a strong and punchy bass sound without door buzz and rattles.
alegna851
bas scurt
Explanation:
Nu am gasit surse "oficiale", dar din cate am citit am inteles ca asa il numesc cei care stiu "cu ce se mananca" ..:)

Basul scurt cu 1 db mai incet (cel de pe primele 2 masuri din configuratie). Cel lung e foarte bine la nivelul asta. Trompetele cu 1db mai tare.

http://www.hadesrecords.com/newforum/viewtopic.php?f=2&t=434...

"kick bass-ul reprezinta un sunet de tonalitate joasa ce este redat intr-un mod repetat pe intervale scurte de timp. "
"kick bass este acel bas scurt care la volum mare parca simti ca te loveste in piept.."
http://www.telecomenzi.ro/forum/viewtopic.php?t=10114&sid=72...
Atentie insa la pozitionare, au porturi de bass-reflex pe spate si va trebui sa respecti niste distante fata de pereti, cam minim 50cm fata de peretele din spate si minim 30 fata de peretii laterali, pentru a scoate ce e mai bun din ele... Altfel basul scurt se va transforma usor in bubuiala...
http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t512494.htm...
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bas scurt
Claudia Coja
4 -1toba mare
iMuresan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
toba mare


Explanation:
asa-i zice

iMuresan
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Claudia Coja: toba mare este "kick drum" nu "kick bass". Nu cred ca e vorba de "neputinta", si oricum ar fi, discutia de fata se refera la sunetul in sine si nu la instrumentul care ar putea sa il produca. Puteti indica macar o referinta care sa sustina propunerea dvs?
7 hrs
  -> Toba mare face parte din spectrul de frecevente joase. In engleza se numeste si bass drum. Oamenii din link-urile indicate de dvs. il numesc scurt din neputinta. Sunetul este scurt pentru ca este produs de kick/bass drum, o toba lovita de o pedala.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bas scurt


Explanation:
Nu am gasit surse "oficiale", dar din cate am citit am inteles ca asa il numesc cei care stiu "cu ce se mananca" ..:)

Basul scurt cu 1 db mai incet (cel de pe primele 2 masuri din configuratie). Cel lung e foarte bine la nivelul asta. Trompetele cu 1db mai tare.

http://www.hadesrecords.com/newforum/viewtopic.php?f=2&t=434...

"kick bass-ul reprezinta un sunet de tonalitate joasa ce este redat intr-un mod repetat pe intervale scurte de timp. "
"kick bass este acel bas scurt care la volum mare parca simti ca te loveste in piept.."
http://www.telecomenzi.ro/forum/viewtopic.php?t=10114&sid=72...
Atentie insa la pozitionare, au porturi de bass-reflex pe spate si va trebui sa respecti niste distante fata de pereti, cam minim 50cm fata de peretele din spate si minim 30 fata de peretii laterali, pentru a scoate ce e mai bun din ele... Altfel basul scurt se va transforma usor in bubuiala...
http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t512494.htm...

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  iMuresan: Mai bine-i zice "basul puternic".
14 hrs
  -> "...unit to retain a strong and punchy bass sound ..." este deja prezent in text :" strong bass"...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search