ghost cell

Romanian translation: umbra celulara

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ghost cell
Romanian translation:umbra celulara
Entered by: Mihai Badea (X)

10:39 Aug 30, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: ghost cell
"Ghost cells (fragile) can be present".
E vorba despre drojdie.
Se poate spune "celule fantoma"?

Multumesc frumos.
rcdv
umbra celulara
Explanation:
umbra celulara
In dictionarul medical englez-roman apare varianta “umbra celulara”. Nu stiu insa daca se aplica si aici.
Selected response from:

Mihai Badea (X)
Luxembourg
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3umbra celulara
Mihai Badea (X)
4ghost cell
angelarina


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
umbra celulara


Explanation:
umbra celulara
In dictionarul medical englez-roman apare varianta “umbra celulara”. Nu stiu insa daca se aplica si aici.


Mihai Badea (X)
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Absolut sigur (am intrebat-o pe sotia mea, care e med. anatomo-patolog si mi-a confirmat fara nici o ezitare).
45 mins
  -> Multumesc.

agree  Maria Diaconu
6 hrs
  -> Multumesc.

agree  Mihaela Sinca
7 hrs
  -> Multumesc.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ghost cell


Explanation:
se poate vorbi si despre asa numitele celule fantoma la drojdie . Ghost cells este o varianta mai frumoasa ca sa spun asa adoptata de cercetatorii romani pentru a infrumuseta vocabularul si pentru a nu le spune celule fantoma suna oarecum ridicol. Termenul a aparut in limba romana in momentul in care in America s-a descoperit s-a descoperit o usoara mutatie care demonstra ca in momentul contactului cu anumite corpuri la nivelul drojdiei apar dar pentru putin timp niste celule greu sesizabile care modifica proprietatile acesteia.

angelarina




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search