magnetic follower

Romanian translation: [dispozitiv / agitator cu] antrenare / cuplare magnetica; repetiror magnetic

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:magnetic follower
Romanian translation:[dispozitiv / agitator cu] antrenare / cuplare magnetica; repetiror magnetic
Entered by: rcdv

09:42 Sep 11, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: magnetic follower
Mentionat intre instrumentele de laborator, fara alt context.

Multumesc frumos.
rcdv
[dispozitiv / agitator cu] antrenare / cuplare magnetica; repetiror magnetic
Explanation:
Nu sunt chiar foarte sigur, dar este vorba de dispozitive folosite, de ex., pt. agitarea unei solutii sau pt. urmarirea nivelului unui lichid, in care exista o piesa magnetica interna ale carei miscari sunt urmarite (repetate identic) de o alta piesa magnetica externa aflata in lichidul sau fluidul care ne intereseaza.
In filmele documentare se vede uneori un pahar de sticla (pahar Berzelius) cu lichid, pe fundul caruia e o piesa metalica asemanatoare aprox. cu o elice si care se roteste, fiind antrenata de un magnet din corpul propriu-zis al agitatorului. Scuze daca nu am fost foarte clar.
Cautarea pe Google dupa "magnetic+follower" ofera numeroase referinte.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4[dispozitiv / agitator cu] antrenare / cuplare magnetica; repetiror magnetic
lucca
3magnet pentru agitator
Wydarr


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
[dispozitiv / agitator cu] antrenare / cuplare magnetica; repetiror magnetic


Explanation:
Nu sunt chiar foarte sigur, dar este vorba de dispozitive folosite, de ex., pt. agitarea unei solutii sau pt. urmarirea nivelului unui lichid, in care exista o piesa magnetica interna ale carei miscari sunt urmarite (repetate identic) de o alta piesa magnetica externa aflata in lichidul sau fluidul care ne intereseaza.
In filmele documentare se vede uneori un pahar de sticla (pahar Berzelius) cu lichid, pe fundul caruia e o piesa metalica asemanatoare aprox. cu o elice si care se roteste, fiind antrenata de un magnet din corpul propriu-zis al agitatorului. Scuze daca nu am fost foarte clar.
Cautarea pe Google dupa "magnetic+follower" ofera numeroase referinte.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

1545 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
magnet pentru agitator


Explanation:
Este vorba de un magnet, invelit intr-un material chimic inert (PTFE - polietilena sau ceramica) si care se pune pe fundul vasului in care se gaseste lichidul care se doreste a fi amestecat.
Vasul se pune apoi pe un agitator magnetic (magnetic stirrer) care are un magnet rotativ ce antreneaza magnetul din vas, realizandu-se astfel amestecarea produsilor de reactie)

Wydarr
Specializes in field
Native speaker of: Romanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search